Pagini de zi si noapte Un blog ”cu de toate”

Pentru colaborări și alte informații

Find us on Google Plus

lenjerii de pat

2017 Reading Challenge

Gabytzarock has read 1 book toward her goal of 110 books.
    hide

Comentarii recente

Arhive

4 planuri pentru vara asta

Iată că am ajuns deja în luna iulie și chiar începem să ne pregătim serios de mare și de toate excursiile pe care ni le-am programat. Cum vara asta se anunță a fi fierbinte și lungă, am zis că o să avem timp să facem cam tot ce ne dorim. Acum, să vedem dacă ne ajunge și bugetul! Mi-am făcut multe planuri, nu doar legate de plecări în diverse locuri, ci și de casă sau garderobă. Așa că am început să le pun cap la cap și să văd ce pot să fac și ce nu:

1.Minim 2 plecări la mare

Nici nu concep să treacă vara fără să mă bronzez! Mai mereu am fost minim o dată la mare, așa că și anul ăsta vreau să fie la fel. Săptămâna viitoare plecăm cu gașca, urma și la sfârșitul lunii, dar din cauza unor probleme de muncă, amânăm. Totuși, rămâne luna august, rămâne și septembrie, care în general a fost caldă… timp e! Dispoziție să mai avem!

2. Concediu la Cazanele Dunării

Vorbesc de prea mult timp cu prietenii să mergem să vizităm locuri din țărișoara asta a noastră. Și ne-am gândit noi că cel mai frumos și necunoscut loc ar fi partea de sud-vest, la Cazanele Dunării. Nu a mers niciunul din noi acolo, așa că va fi o premieră pentru toată lumea. Ne-am stabilit o săptămână în luna septembrie, să zicem că ne-am nimeri la concedii. Problema ar fi la buget, e posibil să ne luăm liber înainte de data de 10, deci de salariu. Totuși, m-am gândit eu că dacă nu ne iese pasența, putem apela la un credit nevoi personale de la Credius. Putem apela la un credit pe termen scurt, îl returnăm în câteva luni, și aia e, măcar ne facem concediul. Nu avem nevoie de acte prea multe, se acordă repede, așa că mă țin de acest plan.

3. Renovarea casei

Am făcut destul de multe în ceea ce privește casa anul ăsta dar mai am ceva pe listă, și anume glafurile de la geamuri. Am reușit să placăm, însă la capitolul final am cam clacat.  Nu de alta, dar costurile erau un pic prea mari, iar la acel moment aveam altceva planificat. Dar dacă ne mai rămân bani din credit, tot ce e posibil să bifăm și asta.

4. Reparații la mașină

Dacă mă citiți de ceva timp, știți că mașina e foarte importantă pentru mine. Tocmai de asta aș vrea să fac ceva retușuri la tablă, să-i schimb uleiul și filtrele, altfel spus, s-o mai pun la punct.

Cam acestea ar fi planurile mele pentru vara acestui an! Voi unde ați ajuns cu bifatul pe listă?

14 thoughts on “4 planuri pentru vara asta”

1. La Cazanele Dunării încă n-am ajuns nici eu, tot amân de multă vreme. Eram pe punctul s-o luăm într-acolo pe început de iunie, dar era mai complicat de făcut un plan în ultimul moment, așa că până la urmă am ajuns în nordul Bulgariei. Rămâne pe altă dată, iar eu n-aș rata să văd și partea din Serbia a cazanelor, unde umblă vorba că ar fi și mai spectaculos peisajul. Deocamdată am chef de trasee montane, iar de mare… cred că doar puțin de poftă vara asta și poate mai completăm „pofta” spre final de toamnă, când aș vrea să ajungem în Atena și Insula Hydra.
      Spor la tot ce ți-ai propus și distracție plăcută la mare! 😀

1. la greci nici nu mai visez… am vrut, ne facusem planul…dar au fost altele care au dat totul peste cap. asa ca am renuntat anul asta. sa vedem unde poarta timpul …

2. renovare? Nu. am facut-o anul trecut. Reparatii la masina trebuie pentru ca avem revizia de facut chiar saptaman viitoare. Cu marea nu ma impac, dar o excursie la Cazanele Dunarii nu as refuza. Ba chiar si in delta mi-ar placea.

3. Reparatii la masina s-au facut,de renovat in casa inca nu e nevoie,concediu la Cazanele Dunarii suna interesant ,iar partea cu de 2 ori la mare in aceasta vara vrem sa punem si noi in practica. 🙂 Prima iesire e programata in acest weekend.

4. Si noi ne-am propus sa facem in fiecare weekend cate o escapada, dar timpul asta trece atat de repede, iar finantele nu par prea „rasarite”. Desi vara e inca pe baricade, incep usor-usor sa ma ingriorez cu privire la zilele noastre de relaxare. Cred ca totul o sa cada in carca concediului, si-n 5 zile cate sa faci? Oricum, eu sper sa ajungem si la mare si la munte si mai vedem noi!:) Un curs de management al timpului mi-ar fi atat de util…:P

1. stiu ce spui, si noi ne chinuim sa tragem cate o fuga prin diverse locuri cat mai des, dar in ulima perioada am descoperit bucuria de a fi cu gasca, asa ca ne nimerim mai greu cu turele de la munca… totusi, chiar e bine sa mai facem cate o excursie, chit ca stam putin!

5. Cu toate ca nu-mi place la mare in august mergem pentru baiat. Am fost deja trei zile in Bucovina, dar vom merge la intoarcerea de la mare si putin la munte.

6. Si noi avem in plan un concediu de 5 zile mare cu ingerasul nostru David Costin. Dar sper sa nu foe nevoie de un împrumut pentru asta 😊