Ziua bună, oameni faini! A venit și ultima lună din an, mai e un picuț și gata 2020. Tare mi-e teama ca 2021 să nu fie la fel… Una peste alta, anul acesta a fost plin de lucruri faine și chiar am descoperit multe lucruri ok. Unul din cele mai mișto a fost BuzzBox, o cutie sezonieră concepută de BuzzStore. Aceasta a început iarna trecută, când eu nu am prins-o, dar Mr. a avut noroc și a făcut un abonament la varianta Selection. Între timp, prin toamnă am mai prins o cutie DeLuxe. Per ansamblu, pentru aproximativ 100 lei pe întregul an, mi s-a părut o afacere profitabilă. Găsiți cutiile anterioare aici (cutia iarnă 2019), aici (primăvară 2020), aici (vară 2020), aici (toamnă Selection 2020) și aici (toamnă DeLuxe 2020). Cel mai mult cred că mi-au plăcut variantele de primăvară-vară. Zic eu că această ultimă cutie a fost cam cea mai slăbuță dintre toate.

Prezentarea a fost faină, ca de obicei. Nu am ce să le reproșez la acest capitol! Bine, nici conținutul nu a fost rău deloc. Doar că mă obișnuisem cu muuulte dulciuri. Și acum am cam dus lipsa lor :))

Cutia Selection – Rentează sau nu?

Cutia de decembrie a conținut următoarele: balsam de rufe Lenor din noua colecție, capsule Ariel Oxi-Action, ceai Evolet, ulei de masaj relaxant Techir, ciocolată Milka Darkmilk, un baton de cereale Isostar și un șampon Novophane de 100 ml. O să încerc să fac o valoare totală, ca să vedem dacă rentează sau nu.

  •  Lenor Emerald & Ivory Flower – 17 lei
  • capsule Ariel Oxi Action – cutie de 13 – 25 lei
  • ciocolată Milka Darkmilk – 4,5 lei
  • șampon Novophane – aproximativ 15 lei
  • ulei de masaj relaxant Techir – 25 lei
  • baton Isostar – 7 lei
  • ceai Evolet – 12 lei

Totalul ar fi undeva la 103 lei. Pentru o cutie care a fost cam 25 lei la abonament. Chiar și la preț întreg e 50 lei, deci tot dublezi valoarea investiției. Luna asta, cel mai mult m-au încântat detergentul și balsamul. Mă bucur să văd că balsamul Lenor ține foarte bine pe haine, cel puțin varianta asta nouă, chiar și după ce folosesc uscătorul (deh, condiții de iarnă).

Una peste alta, da, conceptul acesta de cutie sezonieră mi se pare ok. Cei de la BuzzStore au anunțat, însă, că selecția se va face în alte condiții la anul. Mai repede i-aș ruga să suplimenteze numărul de cutii. Pentru că este un serviciu pe care plătești. Și nu înțeleg de ce le-ar da cutiile doar celor care au făcut promovare pe ele. De fapt, și eu am făcut promovare. Doar că nefiind luată cutia pe numele meu, e mai complicat.Voi ce părere aveți de acest concept?

4 Replies to “BuzzBox Selection – ediția de iarnă 2020

  1. Nu prea stiu cum au fost restul cutiilor pentru ca nu le-am apucat. Mi s-a parut ok si ma bucur ca in sfarsit am reusit si eu sa o cumpar.
    Tot de detergent si balsam am fost si eu cea mai incantata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *