Ziua bună, oameni dragi! Știu că nu am mai scris de multicel o recenzie, dar să nu aveți impresia că m-am lăsat din nou pe tânjală. Nicidecum, doar că am încetinit rata de lectură, și asta pentru că am acumulat oboseală, am stat și un pic mai mult la muncă și m-am suprapus cu alte ieșiri. Dar acum… revin! Weekendul ăsta sunt la munte, chiar acum sunt pe drum și sper ca vremea să fie cât de cât ok până ajungem. Dar până una-alta hai să vă povestesc despre ultima carte citită, și anume Evanghelia după Iuda.

Dacă sunteți fani Dan Brown și vreți să citiți un roman palpitant, e o alegere foarte bună! Te intrigă încă din primele pagini și te ține în suspans pe parcursul tuturor celor peste 550 de pagini. Și povestea din spatele coperților e foarte interesantă – te cam face să-ți pui întrebări referitor la ceea ce știi despre religiei și creștinism. Întotdeauna m-au atras subiectele de genul.

Totul începe cu prăbușirea unui avion. În altă locație, alte 3 persoane sunt ucise pentru că lucrau la un proiect referitor la manuscrise foarte vechi descoperite la Marea Moartă. Începuturile creștinismului sunt puse la îndoială și se bănuiește că, de fapt, Evanghelia descoperită la Marea Moartă îi aparține lui Iuda, apostolul care l-a vândut pe Iisus. El este ridicat la rang superior și trădarea sa se presupune că ar fi fost ”de ochii lumii”. În zilele noastre se pare că există un grup de adepți care nu vor să se afle adevărul, și tocmai de aceea îi ucid pe cei care sunt prea aproape de descoperirea sa.

Un mercenar și o polițistă controversată fac echipă pentru a descoperi ce e cu manuscrisele Rotgut și cine sunt cei care nu doresc traducerea lor din altă perspectivă. Cei doi fac o echipă grozavă și departe de ei ideea unei povești de dragoste, întrucât Tillman își caută familia dispărută cu mai bine de 13 ani în urmă.

Cred că Evanghelia după Iuda este un thriller foarte reușit. Mă bucur că am început să descopăr cărți de genul foarte bune, în afara celor scrise de Dan Brown. Ceea ce mă intrigă este că Adam Blake este doar pseudonimul autorului acestei cărți, dar numele său real nu este cunoscut. Mister total! Vouă că place acest gen de lectură?

25 Replies to “Evanghelia după Iuda – recenzie

1. Foarte interesanta cartea. Nu am citit-o pentru ca ma gandeam ca sunt foarte prezente detalii bisericesti si asta m-a tinut departe de ea. Mi-as dori s-o citesc si eu

2. Eu sa spun sincer sunt cam satula de acest stil, parca prea abuzeaza de el, dar cum inca nu am citit carte nu as putea s-o pun la colt din acest motiv, asa ca are prezumtia de nevinovatie pana la proba contrara.