2017 Reading Challenge

Gabytzarock has read 1 book toward her goal of 110 books.
hide

Comentarii recente

Arhive

Recenzie – 61 de ore (seria Jack Reacher)

Mă tot uit la cărțile lui Lee Child de când am început să citesc seria neagră de la Editura Trei, dar până acum nu am reușit să dețin niciun titlu. Nu știu de ce nu prea m-au convins. Poate din cauza unei nuvele citite printr-o antologie, al cărei personaj principal era tot Jack Reacher, eroul seriei scrise de acest autor. Rău am făcut că m-am lăsat influențată! Niciodată o nuvelă nu va fi la fel cu un roman!

Jack Reacher este un fost ofițer din Armata Statelor Unite, care se nimerește într-un autocar plin de bătrânei, aflați în excursie în Dakota de Sud, unde vremea este pur și simplu devastatoare – multă zăpadă și frig. Un accident îl face să poposească într-un orășel aflat într-o frământare continuă. O bătrână este unicul martor într-un caz complicat, iar toată poliția trebuie să o păzească, de teamă să nu fie eliminată. Reacher este cooptat în echipă destul de repede și-și pune în mișcare contactele pentru a afla dedesubturile anchetei.

61 de ore este o carte alertă, un contra-cronometru al operațiunii de salvare a bătrânei. Reacher este un personaj pe gustul meu, un tip dur, cu un înveliș impenetrabil, dar care în interior este moale ca o vată de zahăr. Și, fie vorba între noi, mi-l imaginez ca fiind destul de chipeș. Îmi place să dau chipuri personajelor din romane, mai ales celor care-mi plac foarte mult. Iar Reacher și-a câștigat un loc aparte. Nu se lasă până nu rezolvă cazul, cu sau fără ajutor.

61 de ore este o carte în care se împletesc traficul de droguri, crima și trădarea. Reacher se vede prins într-un complot chiar din interior, trădătorul fiind chiar cel la care se aștepta cel mai puțin. Iar el trebuie să coordoneze, să așeze piesele și să își dea seama de semnale. Și o face, inteligența sa e peste medie. Iar contactul cu Susan Turner, cea care i-a luat locul în cadrul Unității, este o dovadă reală că tipul chiar se mai și înmoaie.

Un roman polițist foarte reușit, 61 de ore merită toată atenția! Jack Reacher m-a convins pe deplin, o să-i tot acord șanse de acum încolo, sper doar să mai fie traduse cărțile la noi!

4 thoughts on “Recenzie – 61 de ore (seria Jack Reacher)”

Theme Smartpress by Level9themes.