Ziua bună tuturor! Văd că toamna își intră în drepturi cum trebuie, serile sunt mai lungi și mai răcoroase, iar eu am mai mult spor la citit. Nu că vara asta nu aș fi avut, însă acum parcă te cuprind altfel poveștile. Astăzi vreau să vă povestesc puțin despre al treilea volum al serie Erika Foster, Apă întunecată, dat fiind faptul că l-am găsit la un preț super bun la Librex. Am citit și primele două volume din serie și le puteți găsi recenziile pe blog – Fata din gheață și Vânător de noapte. Vorbim, bineînțeles, tot despre un roman polițist, însă autorul nu este nordic, ci un englez stabilit în Slovacia. Avem din nou o carte de peste 400 de pagini, însă ce se citește destul de lejer.

Al treilea volum al acestei serii vine cu un nou caz misterios – în căutarea unei capturi de droguri, inspectoarea Erika Foster găsește cadavrul unei fetițe dispărute cu 26 de ani în urmă. Misterul nu a fost rezolvat atunci, iar cadavrul nu a fost găsit. Această descoperire aduce oarecum o alinare familiei, însă scoate la iveală niște secrete incredibile. Erika se simte presată, însă cere acest caz, experiența sa anterioară fiind un atu.

Apă întunecată spune atât povestea Jessicăi, fetița de 7 ani dispărută fără urmă și secretele din familia sa, însă se axează și pe viața privată a Erikăi. Toți cei implicați în ancheta din urmă cu 26 de ani par să pățească ceva neprevăzut. Astfel, lucrurile devin din ce în ce mai interesante. Suspectul de atunci e readus în prim-plan, însă dovezile întârzie să apară, la fel și pistele de investigație. Thrillerele de genul mi se par antrenante și sunt curioasă dacă această serie va avea și al patrulea volum. Personal, îmi place și mi-aș dori să continue.

Cartea Apă întunecată o găsiți la Librex la un super preț, alături de alte titluri interesante. Există și o secțiune de reduceri de până la 85%, astfel că o parte din wishlist va dispărea. Încă îmi fac liste, însă încerc să le iau pe rând. Altfel, aș umple toată casa cu cărți necitite. Și voi faceți la fel, adunați multe cărți pe noptieră pentru ca apoi să vă chinuiți să le vină rândul?

8 Replies to “Recenzie – Apă întunecată (Robert Bryndza)