Despre trilogia Cahill v-am spus atunci când v-am povestit despre primul volum – Dacă ar fi știut… Deja suntem la al doilea volum, Aproape moartă, publicat tot la Editura Meteor Press. Nu mă așteptam ca stilul Lisei Jackson să îmi placă atât de mult, însă pot spune că am fost uimită. Acțiunea pe care ea o propune e succintă, fără spații goale, fără așteptări inutile. Personajele sunt destul de numeroase, dar nu te pierzi în ele. Per ansamblu, Aproape moartă mi-a satisfăcut majoritatea cerințelor pe care le-aș avea de la o carte. De obicei, aș fi optat pentru autorii nordici, dar nici această autoare nu îmi displace absolut deloc!

Știm din primul volum că Marla este o tip distructivă, ce nu se gândește decât la bani. După ce intră la închisoare, în urma ei rămâne fiica sa, Cissy, care pare a fi total diferită de mama ei. Bunica sa, Eugenia Cahill, cea care ținea frâiele familiei, are parte de o moarte groaznică, iar Cissy e cea care o găsește. Oare a alunecat și a căzut sau a împins-o cineva?

Atunci când persoanele din familie încep să moară, Cissy începe să se întrebe cine are ceva cu ei și dacă ar fi cazul să se teamă pentru propria viață. Tocmai de aceea și acceptă o împăcare cu soțul cu care se află în discuții de divorț. Ce să mai, viața îți poate fi dată peste cap complet într-o secundă. Dar ținând cont că Cissy e mamă, ea nu își dorește decât să își protejeze copilul.

E destul de complicat atunci când ai o mamă psihopată, care își dorește răzbunare. E foarte complicată și când ești cam singură pe lume. Să nu mai menționez de relația ciudată cu soțul. Da…Cissy nu e chiar cel mai bun exemplu de femeie puternică. Însă de dragul fiului ei trebuie să pice tot în picioare și să își protejeze familia. Aproape moartă este o carte plină de suspans, ce te ține în priză până la final. Are câteva răsturnări de situație la care nu te aștepți. Și multă moarte..

Abia aștept și ultimul volum al seriei, mai ales că multe lucruri s-au limpezit deja din această a doua parte. Dar rămâne de văzut ce surprize ne mai pregătește Lisa Jackson! Voi ați citit seria Cahill?

One Reply to “Recenzie – Aproape moartă”