Dacă ieri am vorbit despre dragostea de mamă, azi zic să ne apropiem puțin și de statutul inimii. Asta-i povestea noastră este o nouă carte scrisă de Dani Atkins, care te pune un pic pe gânduri. Oare în ce moment, iubirea se transformă în rutină? Oare în ce moment încetăm să mai iubim persoana de lângă noi? Oare în ce moment realizăm că trădăm sau am fost trădați? Ce este mai presus – prietenia sau dragostea?

Emma are parte de o viață împlinită – lucrează într-o librărie și e pe cale de a se mărita cu iubitul ei dintotdeauna, Richard. Are două prietene minunate, iar lucrurile par să meargă bine. Asta până în momentul în care cele trei au un accident atunci când se întorc de la petrecerea burlăcițelor, iar Amy moare. Cel care ajută la salvarea lor este Jack, un tip ce apare parcă de nicăieri. Nunta este astfel amânată, iar Emma e bântuită de câteva cuvinte ambigue spuse de Amy în urma accidentului.

Tu cum te-ai simți să fi trădată atât de jumătatea ta, cât și de cea mai bună prietenă?

Atunci când reiese că Amy și Richard au avut o aventură, Emma rupe logodna și își îndreaptă atenția asupra lui Jack, noul venit în peisaj. Însă nici el nu pare a fi genul unei relații stabile, deși a fost un real sprijin în orice moment. Totuși, Emma trebuie să își pună gândurile în ordine și să își stabilească prioritățile. Va alege stabilitatea, rutina și siguranța? Sau aventura, neprevăzutul și pasiunea?

Asta-i povestea noastră e de fapt un amalgam de întrebări. Cât de mult ești dispusă să ierți? Cât de repede vei trece peste? Cât ești dispusă să accepți? Și lista poate continua… Important este doar ce te face fericită. Ce îți mulțumește sufletul și ce te face să te simți împlinită cu tine însăți. Pentru că ăsta e singurul mod de a trece prin viață. Nu să faci doar ceea ce așteaptă ceilalți de la tine. Ci ceea ce îți dorești tu.

Asta-i povestea noastră o găsești la Editura Publisol. Și sper că îți va plăcea la fel de mult pe cât mi-a plăcut mie! Și mai ales, că te va îndruma să te cunoști mai bine!