Ziua bună, oameni dragi! Azi revin în forță cu o recenzie. De fapt, în zilele ce urmează se vor tot perinda diverse cărți și părerile mele pe aici. Am citit multicel și nu am apucat să vă mai povestesc nimic. În 2019 am avut o limită de 75 de cărți, din care am citit 73. Ceea ce zic eu că e mai mult decât bine. Anul acesta am setat un obiectiv de 70 de cărți. Timpul începe să fie limitat, tocmai de aceea prefer să fie mai puține pe hârtie și mai multe în realitate. Autopsia Satanei e una din ultimele cărți ale anului ce s-a încheiat. Inițial alesesem de la Libris o carte a lui Emmanuel Schmitt, dar titlul acesteia a fost mult prea interesant.

În acest moment, cartea nu mai este disponibilă, dar o puteți adăuga în wishlist pentru a afla când revine pe stoc. E o carte similară celor ale lui Dan Brown. Încep să îmi placă foarte mult treburile astea cu religia care contrazice știința și viceversa. Pe scurt, Autopsia Satanei este o ficțiune reușită, iar povestea pune probleme serioase Vaticanului.

Satana – pe picior de egalitate cu Dumnezeu?

Într-un mic sătuc, preotul decide să construiască o bisericuță, dat fiind faptul că mai marii săi nu doresc să îl ajute pe plan financiar. Săpăturile pentru fundație dau la iveală un schelet incredibil de mare, ce naște diverse teorii. Ba că ar fi al unui uriaș, ba că ar fi al unui sfânt, ba al unul balaur… Teoria care privește creatura fantastică ajunge la urechile celor de la Vatican, care refuză să creadă că Satana a putut da viața. Asta înseamnă că are aceleași puteri ca Dumnezeu, ceea ce ne va duce la pieiere.

Începe un joc complex între profesorii din zonă, unii din ei mari învățați, oamenii bisericii (care nu acceptă decât ce le este favorabil), și locuitorii satului, care se confruntă și cu apariția unui animal ce le ucide oile.

Autopsia Satanei este cu adevărat o carte ce te ține în suspans. Nu este construită perfect, are mici scăpări, dar cred că merită din plin citită! Pentru fanii genului, găsiți mai multe cărți thriller pe site. Oase scheletul găsit este din lumea noastră sau face parte din lumea paralelă? Rămâne de aflat dacă citiți cartea! Vouă vă place genul acesta de cărți?

One Reply to “Recenzie – Autopsia Satanei”