Ziua bună tuturor! Pentru că afară sunt pe puțin 35 de grade la umbră, propun să stăm mai mult în casă. Noi, cel puțin, nu mai ieșim până diseară! Aerul condiționat merge, mă pregătesc psihic pentru întâlnirea de mâine de la Iași cu frumoasele noastre bloggerițe din toată țara, și stau și cu o carte în mână. Pentru că e sâmbătă, e concediu (încă!) și afară chiar nu ai ce face. Astăzi vă zic două-trei vorbe despre o carte din seria Misadventures, din care nu am găsit la Libris decât acest volum, ce e drept. Vă zic din start, chit că vă stric surpriza, că Aventurile unei fete de la oraș este o carte romance, chiar adult, pentru că scenele descrise nu sunt pentru pudici și pudice. Fapt care nu mă încântă, neapărat, dar nu pot spune că nu bănuiam că o să fie așa.

Madison este o tipă de la oraș, ce a fost căsătorită cu o persoană publică. Fiind împreună de când erau mici, credea că totul va dura toată viața, însă bineînțeles că adulterul își face loc. Așa că pleacă să se detașeze într-o tabără dintr-o stațiune izolată. Nici aici nu se simte totuși în largul ei, așa că decide să evadeze un pic de la planurile zilei. Bineînțeles, se ia una bucată bărbat vânjos care apare în peisaj și se amorezează unul de celălalt.

Unde mai pui că Madison prinde atâta tupeu că intră în casa omului când acesta se autosatisfăcea, și ghici ce, îl invită să o satisfacă și pe ea. Toată treaba e oarecum previzibilă, mai ales că ea, exact cum am zis, e una din acele fete de la oraș, iar el este un tip care a luptat pe front și are ceva sechele psihologice.Sun[ cunoscut, nu? Eu sigur am mai întâlnit povestea și prin alte cărți, așa că m-am cam prins ce se întâmplă. Toată lumea e pe sacrificiu, pe ce ne facem și cum continuăm relația.

Nu zic că ideea e rea, dar clar nu se adresează decât unui segment de public. Nu toți vor aprecia povestea și stilul în care a fost scrisă. Nu pot spune că e o carte de suflet, ci mai mult o carte utilă atunci când cauți idei. V-ați prins voi. Adevărul e că nici nu știu câte cărți are această serie scrisă de Meredith Wild și Chelle Bliss, nici dacă le găsiți pe undeva. Dar vă zic că pentru fanii genului, merită căutată!

2 Replies to “Recenzie – Aventurile unei fete de la oraș