Cui îi plac cărțile cu spioni? Eu așa mi-am cam început cariera de ”cititor”, bineînțeles, după cărțile cu poveștile nemuritoare. Au urmat cărțile polițiste și de spionaj, cărți interzise în perioada comunistă în țara noastră. Din fericire, în momentul de față avem voie să citim orice și să ne bucurăm de orice carte nouă. Așa am ajuns și eu la Box 88, primul volum din seria Lachlan Kite. Cum descoperi un spion dacă, teoretic, acesta nu există? Cum afli mai multe despre o organizație care nici ea nu există? Box 88 este o agenție top-secretă, despre care știu foarte puțini oameni. Dar lucrurile se precipită atunci când secretele din trecut ies la suprafață.

În 1989, tânărul Lachlan Kite este recrutat în cea mai secretă organizație pe plan mondial. Nu știe ce are de făcut, însă contactele sale îl învață tot ce are nevoie. Nici nu bănuia ce se ascunde în spatele familiei celui mai bun prieten al său. Dar ce să facă acum?

În 2020, MI5, o altă organizație secretă, este pe urmele lui Kite. Dar ce e mai rău e că serviciile secrete iraniene ajung la el înaintea lor și o amenință și pe soția însărcinată a acestui. O întreagă desfășurare de forțe are loc pentru salvarea lui Kite, în timp ce acesta rememorează toată întâmplările din urma cu 31 de ani. Oare va dezvălui el mai mult decât e cazul și va da în vileag Box 88? E complicat de ales atunci când e familia ta în joc. Și e greu să alegi dacă să rămâi loial organizației din care faci parte sau să îți salvezi copilul nenăscut.

Cartea Box 88  o găsiți la editura Crime Scene Press. Nu știu care ar fi fost alegerea mea în cazul lui Kite. E foarte greu să fii loial, dar să îți aperi și familia. Dar Kite pare că știe ce are de făcut, chiar dacă are momente în care pare să clacheze. Pentru mine, acest prim volum a fost foarte intrigant și abia aștept să văd ce se întâmplă pe viitor! Mi-a plăcut întoarcerea în trecut și întrepătrunderea planurilor narative, a fost de efect! Voi citiți cărți cu spioni?