Mâine se face o săptămână de când nu am mai pus mâna pe o carte. Zici că-s la Alcoolicii Anonimi, așa am văzut prin filme că-și încep și ei mărturisirile. Am avut o săptămână atât de agitată, încât ce v-am spus mai spus nu-mi face nicio cinste, știu, dar vă jur că e purul adevăr! Dacă seria Calendar Girl a mers ca unsă și am devorat 4 volume în 3 zile, acum mă chinui teribil cu o carte căreia nu-i văd sensul momentan, nici după 50 de pagini, nici după o sută, nici chiar după mai mult. Totuși, eu insist, poate finalul mă va surprinde! Aș mai vrea o serie gen Calendar Girl, să mă țină în suspans. Nu neapărat erotică, dar care să mă captiveze. Ei bine, poate fi și erotică, pe mine nu mă deranjează 😀

Mia, fata devenită damă de companie pentru a-i plăti datoria tatălui ei, trece prin niște stări foarte ciudate. După finalul volumul 2, pe care n-aș vrea totuși să vi-l dezvălui, rămâne cu o anume teamă, dar nu-i mărturisește lui Wes nimic din ce s-a întâmplat. Sentimentele celor doi devin din ce în ce mai puternice, relația lor se schimbă, telefoanele devin mai dese (știați că puteți face și altceva în afară de a purta o conversație? Dacă nu, vă recomand volumul ăsta! Veți afla chestii noi!), dar Mia nu-i dezvăluie chiar totul.

În luna iulie, ea este aleasă de un star hip-hp pentru a apărea în videoclipul său. Ea nu se culcă cu toți clienții săi, în cel mai ”rău” caz mai apare Wes, o dată Alec, și se mai ”descarcă”. Relația cu Wes e din ce în ce mai apropiată, cei doi își clarifică dorințele și își doresc mai mult unul de la celălalt pe zi ce trece. Totuși, în luna august se vor întâmpla lucruri nebănuite.

V-am spus că mama Miei și-a părăsit fetele când ele erau mici și nu s-a mai întors niciodată. În august, un bărbat ciudat o cheamă pe Mia în Texas pentru a se da drept o soră pierdută, care culmea, are același nume și aceeași dată a nașterii ca și ea. Toate duc la dezvăluiri foarte interesante legate de trecutul Miei și al lui Max. Din păcate, după oficializarea relației dintre ea și Wes, are de trecut un mare hop. Wes pleacă în inima Asiei pentru a filma, dar de la un moment dat, Mia nu mai primește vești de la el. Unde e Wes și ce se întâmpla de fapt… tot în carte aflați!

Volumul 3 e puțin mai potolit din punct de vedere sexual. Mia devine ”fidelă”, iar angajările sale devin din ce în ce mai profesionale, să zic așa, fără dorințe ascunse. Da, rămâne și o parte erotică, însă doar Wes mai rămâne fericitul posesor. Same old story, el e cel mai cel, nemaivăzut, nemaiîntâlnit, etc… Trecem peste. Mi-a plăcut și tenta de thriller-dramă, misterul dispariției lui Wes, cred că a venit la fix, exact când credeam că seria asta e doar despre sex. Treaba cu Max, tipul lunii august, a fost și ea plasată frumos. Poate pare o telenovelă (poate chiar e), dar totuși mi-a plăcut modul în care autoarea a schițat povestea. Cuvintele vin lin, fără sforțări, fără obstacole.

Mi-ar plăcea o serie nouă în genul Calendar Girl, să mă mai țină cu ochii lipiți de carte, să uit de somn și de mâncare! Ador atunci când cărțile fac asta! Voi cu ce carte ați pățit asta ultima dată?

6 Replies to “Recenzie – Calendar Girl (vol.3)

1. Pe mine nu m-a atras seria asta. Am citit foarte vrei câteva pagini din volumul 1 și nu am simțit nevoia să descopăr mai mult. dar îmi place cum ai scris despre ea.