Ziua bună tuturor! Ultima perioadă a fost plină de cărți bune, ceea ce m-a făcut să devorez tot ce am avut. E adevărat, nu am reușit să îmi scriu impresiile, dat fiind faptul că au mai fost și alte articole la rând, însă încerc să recuperez. Calul de bătaie este al doilea volum al seriei Jack Warr scris de Lynda La Plante. Inițial, primul volum mi s-a părut așa și așa, găsiți impresiile despre el aici. Însă această a doua carte mi s-a părut mai bunicică. Deși, recunosc, începutul a fost un pic greoi, însă am trecut de partea plictisitoare și am ajuns la acțiune. De acolo nu am mai reușit să las cartea din mână.

O bandă de răufăcători terorizează o localitate și jefuiesc tot ce prind pe durata unui timp destul de lung, fără ca cineva să îi poată prinde. Atunci când încep să ucidă, lucrurile se schimbă. Jack Warr este trimis să ancheteze această poveste și se folosește de moștenirea sa atât din lumea dreptății, cât și din lumea interlopă. Având acest avantaj, el este capabil să oscileze și să se muleze după ceilalți.

Devine evident că cineva îi ajută pe acei bandiți să jefuiască exact casele cu cel mai mic risc, iar Jack trebuie să afle exact cine este complicele. Totodată, el trebuie să fie și un tată bun pentru micuța sa. Împărțit între jos și familie, Jack este hotărât să exceleze în ambele domenii. Chiar dacă asta înseamnă uneori să își pună pe toată lumea în cap sau să acționeze pe cont propriu.

La Crime Scene Press au mai apărut și alte titluri care vă îmbie pentru vacanța de vară. Nu știu cum sunteți voi, dar atât zilele libere, cât și serile, nu au același farmec fără câteva zeci de pagini citite. Și pe căldura de foc, că deja începem să vorbim de temperaturi foarte mari, e magic să stai în casă, la răcoare, și să te transpui în lumi, situații, anchete și personaje. Lydia La Plante chiar a făcut o treabă bună cu această serie și aștept și alte volume! Voi ați citit ceva scris de ea?

4 Replies to “Recenzie – Calul de bătaie (Lynda La Plante)

1. Inca nu am auzit de aceste carte !
    Inca nu am avut ocazia sa citesc ceva de la ea !