Neața bună, oameni frumoși! Ne mobilizăm pentru recenzii? Ar cam fi cazul. Nu de alta, dar am prea multe cărți la rând, care așteaptă să fie povestite. Corpuri ascunse este continuarea romanului Tu de Caroline Kepnes și a fost ecranizat în al doilea sezon din serialul You de pe Netflix. Am făcut cunoștință cu Joe și cu Beck, nu știu câți au citit primul volum, dar vă zic de pe acum că este vorba de o iubire bolnavă. O obsesie. Iar Joe ajunge să facă mult rău pentru Beck. Chiar să ucidă. După Beck, urmează Amy. O tipă nonconformistă, care îl lasă fără câteva din cele mai prețioase cărți din bibliotecă. Și așa, Joe, pe urmele ei, ajunge la Los Angeles.

Joe în LA este bleg. Părerea mea generală a fost că al doilea volum, Corpuri ascunse, nu se ridică nici la jumătate din primul! Nu știu de ce, din persoana vicleană și plină de idei, Joe devine un cățeluș îndrăgostit. Trece prin mai multe paturi, e disperat să o găsească pe Amy, apoi o cunoaște pe Love, și parcă se tâmpește.

Tinde spre familie, spre fericire și liniște. Mai sunt doar câteva momente în care e nevoit să jongleze cu minciunile pentru a scăpa basma curată. Gen să scape de cana cu urină din casa lui Peach… ucisă cu ceva timp în urmă… Dar nu știu cum se întâmplă, în cele mai multe cazuri, Love e cu un pas înaintea sa. Parcă ghicește ce vrea să facă, îl urmărește, nu știu. Cert e că Joe al nostru nu mai e bun la ceea ce făcea înainte. Chiar și când vine vorba să îl omoare pe fratele lui Love, dă chix. Ahhhh!!!

Corpuri ascunse – ecranizarea de pe Netflix

Din ce am priceput, ecranizarea e faină rău. Cel puțin primul sezon. Eu v-am zis aici, nu am reușit să mă uit decât la primele 5-6 episoade. Atât. Nu mai am răbdare. Dar vă recomand să îl vedeți, nu strică.

So, gagiul e fain în serial, eu așa l-am cunoscut și așa mi-a rămas în minte și în carte. Nu am cum să îl asociez cu altcineva. M-aș uita și la sezonul doi numai ca să am pe cineva în minte și pentru Love. Nu îmi dau seama cum ar arăta încă :)) Voi ce mai citiți în ultima vreme? Eu am pe drum niște cărți, abia aștept să ajungă, ca să mai pierd vremea.

8 Replies to “Recenzie – Corpuri ascunse

1. Interesanta carte. O am pe lista de ceva timp insa am tot amanat-o.cred ca a sosit timpul sa o citesc si eu mai ales dupa ce ti-am citit recenzia.

2. Eu am citit primul volum si nu mi-a placut mai deloc, iar la serial nu ma bag sa ma uit daca nu m-a atras cartea. De data asta zic pas.