Cei de la Editura Meteor Press ne surprind cu încă un roman de suspans, care face de fapt parte din seria Familia Cahill. Dacă ar fi știut… e o poveste surprinzătoare, care mie mi-a plăcut foarte mult, ce îmbină pasiunea și eroticul cu misterul. Despre Lisa Jackson nu mai auzisem, însă după am citit această primă parte, mi-aș dori să găsesc întreaga trilogie, pentru că pare tare interesantă!

După un accident ciudat și periculos, o femeie își pierde viața, iar alta se chinuie pe un pat de spital. Atunci când se trezește, toți din jurul ei îi spun că se numește Marla Cahill, însă ea nu reușește să își amintească nimic din vechea ei viață. Deși are doi copii, se simte legată doar de cel mic, iar lumea din jurul ei i se pare străină, la fel și Alex, cel care îi este soț. O dată ajunsă acasă, deși situația ar fi trebuit să îi stârnească amintiri, nu o face. Iar cel de care se simte cel mai atrasă e chiar cumnatul ei, cu care se pare că ar fi avut o relație cu foarte mult timp în urmă, înainte să se căsătorească cu fratele său. Se pare că Marla nu a prea fost ușă de biserică…

Totuși, de ce nu își poate aminti nimic din trecut? De ce doarme separat față de soțul ei? Și de ce acesta îi lasă impresia că ascunde ceva? Sunt mult prea multe întrebări, iar răspunsurile întârzie să apară. Oare care e de fapt, adevărul, și care a fost motivul accidentului?

Seria Cahill începe promițător. Nu știu dacă celelalte două volume au fost traduse încă, dar pe primul îl găsiți la Editura Meteor Press. Sper să le avem și pe următoarele cât de curând. Nu vorbim de o carte excesiv de pornografică, însă există elemente erotice. De bun gust, totuși. Iar acțiunea nu se concentrează strict pe asta. Misterul e la el acasă, crimele care trebuie rezolvate mi-au cam dat bătăi de cap! Dacă ar fi știut… e o carte ce va fi pe placul multor genuri de cititori. Se citește ușor, limbajul e simplu, iar acțiunea merită din plin!