Dacă tot sunt în concediu, trebuie să vă povestesc și despre ce mai citesc și la ce mă mai uit. Da, cărțile sunt în continuare cei mai buni prieteni, însă am găsit și un serial despre care e posibil să vă zic mai multe mâine. De la Meteor Press am primit ultima dată o carte minunată, o comedie ușurică, din care am tras multe învățături. Doamna Harris cucerește Parisul a apărut prima dată în 1958. De atunci a fost reeditată, iar în 2022 apare și ecranizarea ei în colaborare cu Casa Dior. Nu este vreo carte de premiul Nobel sau de cine știe ce premiu literar. Însă este o carte frumoasă, cel puțin mie mi-a făcut o impresie foarte bună.

Doamna Harris este o menajeră din Anglia, care muncește pentru a se întreține. Nu are mari speranțe în viață, îi place modul în care își petrece timpul, are o prietenă cu care se întreține, așa că viața pare a fi pe făgașul normal. Într-o zi, doamna Harris găsește în dulapul unei cliente o rochie superbă, despre care află că este făcută de Casa Dior. Creația îi atrage imediat atenția și devine o obsesie. Acela este momentul în care doamna Harris își propune să facă orice pentru o rochie Dior, chiar dacă nu are ce să facă cu ea sau unde să o poarte. Însă rochia aceea devine țelul ei în viață.

Cât de multe ești în stare să faci pentru ceva ce îți dorești?

Doamna Harris cucerește Parisul este o dovadă incontestabilă de perseverență și dorință. O femeie simplă decide să economisească timp de ani de zile, să facă tot ce îi stă în putință pentru a își cumpăra rochia mult visată. E un exemplu clar de putere și de ambiție. Iar decizia de a călători la Paris și de a-și alege rochia, decizia de merge printre străini doar pentru a-și satisface ceea ce se numește un capriciu, este de admirat. Pentru că nu e doar un capriciu, e o dorință arzătoare. Sper să căutați cartea și să o citiți, pentru a afla ce se întâmplă mai departe cu rochia mult visată.

Doamna Harris cucerește Parisul este o cărticică ușoră, pentru toată lumea. Arată cât de mult te poate motiva o dorință. Și cât de multe sacrificii ești dispus să faci pentru a avea ceva anume. Recomand, se citește ușor și nu e complicată!