Nu am auzit de Dani Atkins până ce nu am primit cele două cărți de la Editura Publisol. Mă așteptam să fie ceva gen chick-lit, ceva ușurel, dar mult prea pe lângă gusturile mele. Se pare că gusturile mele sunt schimbătoare, așa că am început să am și alte preferințe pe lângă romanele polițiste. Am citit cu totul și cu totul alte genuri anul acesta, fără să îmi pară rău deloc. Pentru că și Dani Atkins scrie pentru suflet, pentru o zi de toamnă. Prima sa carte a fost Vieți paralele, dar eu am ajuns în posesia cărții Dragoste de mamă.

Izzy și Beth sunt două femei legate între ele fără să știe. Beth a rămas văduvă și se gândește serios să încerce pentru ultima oară să rămână însărcinată folosind embrionii de la o clinică de fertilitate. Izzy are deja un copil, pe Noah, dar nu se află în cele mai bune relații cu soțul ei, căsnicia fiind în pericol de a se destrăma.

Viețile tuturor se schimbă în ziua în care Beth decide să mai facă o încercare, dar află de la clinică cum embrionul ei a fost dat altei femei. Iar din acel embrion s-a născut un copil. Copilul lui Beth și al lui Tim, fără ca ei să fi participat sau să fi știut. Și, da… copilul lor e Noah, copilul lui Izzy și al lui Peter. Complicat, nu? Cine e de fapt mama lui Noah? Cine e îndreptățită să fie mama lui Noah? Cine i-a oferit moștenirea genetică sau cine l-a crescut?

Cine sunt părinții tăi?

Cei care te nasc sau cei care te cresc? Asta e veșnica întrebare care se pune copiilor adoptați. Încă mai cred că cel care te crește și are grijă de tine e părintele tău complet. Dar în cazul în care părintele natural nu e alături de tine pentru că nu vrea, ci pentru că nu știe? Atunci cum se pune problema? Dragoste de mamă e o lectură care te pune pe gânduri. E o lectură despre ce e cu adevărat al nostru. Despre cum facem să nu fie rănit copilul. Despre cum lăsăm deciziile în seama altora.

Dragoste de mamă se găsește la Editura Publisol, alături de celelalte cărți ale lui Dani Atkinson, dar și ai altor autori. Vouă cum vi se pare acest gen literar? Și care credeți voi că au mai multe drepturi – Beth și Tim sau Izzy și Peter?