Pentru că deja a venit toamna, s-a mai răcorit și o să tot stăm de acum încolo ceva mai mult în casă, zic să facem provizii serioase de cărți. Multe persoane adoră genul romantic, eu nu mă număr neapărat printre ele, însă uneori simt nevoia de o carte de genul. Nu de alta, dar parcă te saturi de crime și tot felul și vrei și o poveste de iubire care să te stârnească și pe tine. Tocmai de aceea m-am bucurat atunci când am primit Fericirea în brațele tale de la LiterPress. Editura a intrat în forță pe piața de carte din România și mă bucur tare mult să văd titluri noi frecvent. În plus, există cărți pentru iubitorii oricărui gen, ceea ce mă încântă și mai mult. Practic găsești tot ce trebuie în magazinul lor!

Olivia este o tânără orfană, ce locuiește la o fermă imensă împreună cu mătușa Mae, prietenul cel mai bun, Nakos, și câțiva băieți angajați. De curând a experimentat moartea fratelui ei, plecat în război, iar lucrurile sunt destul de grele pentru ea din punct de vedere emoțional. Tocmai de aceea decide să facă primul pas cu Nakos, să încerce ceva mai mult. Însă exact atunci intră în peisaj Nate, un tip imens, musculos, tatuat, exact genul de băiat rău de care le e tuturor teamă. Însă Nate e un uriaș blând, care a luptat alături de fratele Oliviei, Justin, și care l-a văzut murind.

Ce faci atunci când vina pe care o simți nu te lasă să te apropii de persoana pe care o iubești?

Pentru Nate, Olivia este tot ce își putea dori. Blândă, veselă, luminoasă, exact ce ar avea el nevoie. Însă vina de a-l fi lăsat pe Justin să moară nu îl lasă să se apropie prea mult de ea. Iar ea îl tentează prea mult… Dar nu știe cine e el de fapt.

Fericirea în brațele tale e o poveste tare frumoasă, tristă pe alocuri, incendiară pe alocuri, care sigur te va face să visezi. Pentru romantici, e fix ce trebuie. Adică să fim serioși, chiar și cei mai pragmatici dintre noi mai trebuie să visăm când și când, nu? E interesant să vezi evoluția relației dintre Olivia și Nate, care din ei va trece peste limitele impuse și care va ceda presiunii.

”- Olivia Cattenach, vrei să-mi spui că m-ai urmări?

Ea bănuia că așa ar face, până la capătul pământului și înapoi. Bărbatul acesta aprinsese o scânteie în ea și nu era numai dorință. Partea lui întunecată o căuta pe a ei, ca și cum tindeau spre o vindecare reciprocă. Cumva, el îi împlinea o nevoie pe care nu știa c-o are. Prietenie. Putere. Siguranță.”

Cartea Fericirea în brațele tale o găsiți pe site-ul LiterPress și este foarte ușor de citit. Limbaj nepretențios, câteva scene fierbinți, dar multă, multă sensibilitate, compasiune și iubire. Deci da, dacă vrei o poveste care să vindece, aceasta ar fi potrivită! Voi citiți acest gen de cărți sau preferați un gen mai puțin romantic?

One Reply to “Recenzie – Fericirea în brațele tale”