Da, știți bine, recenziile sunt punctul meu slab. De citit, pe bandă, de scris… zero! Când mă pun și eu la punct și le scriu pe toate???? Habar nu am… cert e că mai îmi dau singură câte un imbold, din 5 cărți mai povestesc una… și tot așa. De data asta vreau să vă zic câte ceva despre cartea Iartă-mă că te-am iubit, a Elei E.H. Am văzut că sunt practic două volume, păreau ușurele, exact ce trebuia pe final de vară, așa că am zis – de ce nu? Și uite-așa am ajuns eu să citesc cărți romantice. Prea romantice pentru mine. Dar le-am dat gata foarte repede pentru că se citesc extrem de ușor. Scrisul e mare, paginile aerisite, mai puțin de 300, există și ilustrații, așa că maxim o oră jumate pentru fiecare e chiar ok.

Iartă-mă că te-am iubit a fost o mare curiozitate, dar s-a transformat într-o dezamăgire. Pentru cine nu e mega-fan cărți romantice, nu recomand. Ori citiți așa ceva și veți devora instant cartea, ba chiar presimt că veți plânge, ori, ăștia mai realiști, amatori de crime și suspans, o să strâmbați din nas. Să nu ziceți că nu v-am spus! Ela E.H. scrie romantic până la epuizare, cu tente tragice, dar nu thrillere sau chestii de genul. Deci aveți grijă ce alegeți și cum!

Virgina care se agață de primul bărbat din viața ei

Sincer, Feli mi s-a părut cel mai deprimant personaj din câte am văzut până acum. Sau am citit. O tip tânără, cu ceva probleme emoționale – părăsită de tată, de mamă, crescută de bunici, ajunsă la momentul în care viața ei ar trebui să explodeze de aventuri, dar care stagnează. Nu are prieteni, nu are iubit, nu are job. În momentul în care găsește un job și se încurcă cu șeful, care e un afemeiat, să mă exprim elegant, toată treaba denaturează.

Tipa nu e capabilă să facă față unei aventuri, ba din contră, se agață cu toată puterea ei de Petru Alexandru, bărbatul care schimbă femeile mai ceva ca șosetele. Iar când ajunge să o dezvirgineze… well, lucrurile se întâmplă și mai și. Ok, ok, primul poate că e special, dar să nu îți pese de viața ta nici cât negru sub unghie? Hmmm….

”Știa că o virgină era probabil un miracol pentru un bărbat dornic de a se așeza la casa lui, dar nu și pentru el care își dorea să își spele mintea și anii în râuri de plăcere dăruită și primită de orice femeie care îi era în cale. O virgină acea să exagereze și să dramatizeze. O virgină nu avea ce să îi ofere mai mult decât o bătaie de cap. Pentru o virgină noaptea aia ar fi fost piatra de temelie a unei relații. Pentru el nu era decât o mare greșeală la băutură.”

Și totuși, Feli acceptă o relație bazată pe sex. Nu prea îmi dau seama ce e în capul ei, mai ales că rămâne și gravidă. La o persoană citită, cultă, cu facultate & stuff… vreau să cred că știe să se protejeze. Urmează depresie și niște chestii lacrimogene, pe care le aflați din carte.

Sincer, nu, cartea Iartă-mă că te-am iubit nu o recomand decât pentru fanii genului. Altfel, stați cuminți! Să nu ziceți că nu v-am spus. O găsiți pe site-ul Libris, știu că sunt iubitori de romance, așa că voi o veți aprecia cum se cuvine.

2 Replies to “Recenzie – Iartă-mă că te-am iubit