Ziua bună, oameni faini! O lume întreagă a stat cu sufletul la gură în 2018, când Harry, fiul cel mic al prințesei Diana, s-a căsătorit cu Meghan Markle, actriță de Hollywood. Da, combinația e cel puțin bizară din punctul de vedere al unora, dar eu consider că se potrivesc și, atâta timp cât nu iau nimănui aerul, e problema fiecăruia ce face. Cartea Drumul spre liberatate. Harry & Meghan. Odiseea unei familii regale moderne mi s-a părut extrem de interesantă și poate fi edificatoare pentru mulți. Sunt atât de multe persoane care își dau cu părerea față de decizia lor de a se retrage din familia regală, fără a cunoaște însă dedesubturile. Părerea mea e că e cea mai bună decizie pe care o puteau lua.

Într-adevăr, Harry a fost jumătatea mai rebelă a fraților din familia regală. Fratele săi, William, e cam înțepat, și asta se vede și prin Kate, care nici ea nu mi se pare prea simpatică. În schimb, Harry e mai amuzant, iar Meghan e extrem de fermecătoare. Dar da, o actriță americană în familia regală a Angliei e ceva destul de neobișnuit. Drumul spre libertate dezvăluie începutul relației celor doi, preocupările lor, pregătirile pentru viața regală, dar și obstacolele de care s-au lovit chiar la Curte.

Meghan – o ducesă americană excentrică

Și poate că nu excentrică în adevăratul sens al cuvântului, ci pentru că era diferită. Nația americană nu se amestecă cu cea engleză și poate că cei din familie nu erau de acord cu ea pentru că au considerat-o inferioară. Familia regală nu le-a luat apărarea niciodată celor doi atunci când presa i-a atacat și i-a vânat. Ceea ce mi se pare absurd. Pentru că nu respectau protocolul și ieșeau prea mult în evidență. Dar până la urmă, erau de-ai lor. Asta e ciudat, preferi să ții totul în interiorul palatului, fără să ai o viață normală.

Harry și Meghan au făcut tot posibilul să aibă o viață a lor, fără a fi asociați cu familia regală. Ceea ce mi se pare foarte normal și foarte corect. Da, e anormal că ai tăi nu te susțin, dar până la urmă, familia ta merită asta. Merită să nu fie mereu la dispoziția regulilor și a protocoalelor.

Cartea o găsiți la BookSaveur și chiar v-o recomand, fie că sunteți sau nu susținători ai familiei regale. Pur și simplu consider că veți afla multe lucruri și se vor explica destul de multe acțiuni poate imprevizibile a celor doi. Sunt curioasă, voi ați gusta genul acesta de lectură?

3 Replies to “Recenzie – Drumul spre libertate. Harry & Meghan

1. Îmi place de ei, dar din ce mai citisem eu despre carte și din niște pasaje văzute mi s-a părut că e prezentată cam superficial povestea lor, așa că am ignorat-o. Poate mai arunc un ochi prin ea când mai ajung într-o librărie.

2. Eu am citit o cartea despre ea, de la Corint. Am inteles-o mai bine si continui sa o inteleg, dar nu pot sa nu ma pun si in locul lui…. e complicata treaba in relatia asta si nu cred ca va rezista prea mult.