Ziua bună, oameni faini! Am ajuns deja la a doua carte din seria de autor Haralamb Zincă și pot spune că-s mega încântată de ea și sper să fac rost de toate volumele! Ochii doctorului King este un roman polițist la fel de alert, la fel de interesant și plin de suspans ca și precedentul Moartea vine pe bandă de magnetofon (recenzia aici). La Editura Publisol aveți disponibile 17 volume ale iubitului autor de romane de gen, multe din ele în precomandă. Important este totuși că aveți de unde să faceți rost de o parte din colecție. Altfel, cred că doar prin anticariate să mai găsiți cărțile lui (și acolo mă îndoiesc, în mare parte).

Căpitanul Roman, aflat în concediu la mare, este chemat de urgență la București pentru a investiga o dispariție misterioasă. Un angajat al serviciului vamal din Constanța, aflat în concediu în capitală, dispare fără urmă, lăsându-și mătușa și iubita fără niciun semn. Dispariția ridică multe semne de întrebare, dat fiind faptul că nu există motive. Cel puțin, nu din cele cunoscute….

Căpitanul Roman ajunge iar la mare, de data asta în interes de serviciu, unde descoperă mai multe nereguli cu ceva…. conserve de ananas! Ochii doctorului King este o carte alertă, cu acțiune concisă, ce scoate la iveală dedesubturile contrabandei din România din vremea comunismului. Dacă cineva își imagina că atunci erau toate roz… se înșală amarnic!

Haralamb Zincă – un maestru al genului polițist

Exact ce caut eu la o carte – acțiune, dialog, lipsa detaliilor inutile și pagini concise. Fără lălăieli, fără pagini de umplutură. Ochii doctorului King are de toate, în dozele potrivite. Nici nu te întinde pe sute de pagini, așa că nu te poți plictisi. Iar personajele sunt toate construite în așa fel încât să le îndrăgești. Cel puțin, pe căpitanul Roman nu ai cum să nu-l placi. Poate doar Lili, iubita lui, să fie tot furioasă pe el că munca le-a stricat concediul… Și din ce înțeleg, acest volum este o continuare a Tainei Cavalerului de Dolenga, o altă carte ce-l are în prim-plan pe acest căpitan.

Seriile de autor, pachetele promoționale și colecțiile de la Editura Publisol vă așteaptă la chioșcurile de ziare și pe site. Vouă ce serie/pachet v-a atras atenția cel mai mult? Eu recunosc, seria Haralamb Zincă mi-a intrat la suflet!

One Reply to “Recenzie – Ochii doctorului King”