A doua carte a seriei, Permite-mi să te mai iubesc puțin, continuă povestea lui Feli din Iartă-mă că te-am iubit. Ideea este simplă – o tânără se îndrăgostește de șeful ei, îi pică în plasă, încep o relație bazată strict pe sex, iar ea intră în depresie din cauză că acesta nu îi răspunde la sentimente. Yeah, shit happens, dar cam asta e viața în ziua de azi. Destul de complicată. De asta nu e bine să te legi de oricine, că s-ar putea să te doară, și încă destul de tare.

Dacă mă întrebați pe mine, Ela E.H. a scris două cărți puțin prea triste. Înțeleg că există și posibilitatea ca primul să nu fie și singurul. Dar zău, ce fată mai crede în povești în ziua de azi? Mi se pare un pic trasă de păr toată treaba, și un pic prea clișeistică. Dar repet, pentru amatorii de cărți romantice, sunt ferm convinsă că sunt două cărți extrem de bune! Depinde foarte mult de cititor și de cât de mult își permite să viseze.

”M-am oprit pentru o clipă în fața oglinzii. Chipul meu începuse să își modifice aspectul. Eram o bătrână în hainele de piele ale unei tinere. Sau, poate, o tânără cu inima obosită ce nu gustase încă viața. Și, totuși, eram o copilă cu suflet îmbătrânit prematur. Mi-am pus brațele în jurul meu și, fără a realiza, am început să mă îmbrățișez. Aveam atâta nevoie de mine acolo, să mă privesc și să înțeleg că trebuie să mă regăsesc prin furtuna de amintiri triste, prin tumultul emoțiilor deja trecute, să mă aduna, bucată cu bucată, și să mă reîntregesc.”

Sunt total de acord că o persoană poate trăi o dezamăgire foarte mare. Dar atunci când deja îți bați joc tu de tine… trebuie puse câteva semne de întrebare. Văd o tendință în rândul autorilor români contemporani să îmbrățișeze importanța psihologului în viața omului modern. Ceea ce mi se pare foarte bine, dat fiind faptul că psihicul e cel mai important. Dar să te autosabotezi, chiar și atunci când viața îți oferă și a doua șansă, așa cum se întâmplă la Feli… Tu ce ai face? Ai profita de ea sau ai trăi în trecut?

Ambele cărți, atât Permite-mi să te mai iubesc puțin, cât și Iartă-mă că te-am iubit, le găsiți pe site-ul Libris. Citiți orice gen, pentru că doar așa ne putem dezvolta. E bine să trecem prin filtrul nostru toate poveștile și să rămânem cu ce e important pentru noi!

One Reply to “Recenzie – Permite-mi să te mai iubesc puțin”