Ziuna bună tuturor! A mai trecut o săptămână, am mai citit o carte. Mă apropii de finalul challenge-ului de pe Goodreads, din ce zice el, mai am 8 cărți să îmi ating obiectivul. Nu e neapărat o competiție, însă mă simt bine când citesc chiar și mai mult decât îmi propun. Mai sunt 3 luni din an și cred că voi mai lectura multe pagini faine și de acum încolo! Tot de la Crime Scene Press mai am o carte a autoarei Ann Cleeves. De data asta din seria Vera Stanhope. Nu cred că am nimerit primul volum, eu așa intenționam, însă nu s-au potrivit. Deși nu par să aibă legătură cărțile între ele, așa că nu e mare tragedie. Secretele din strada Portului este a 6a carte din serie, dar sper că și celelalte vor avea un ritm la fel de alert.

Detectivul Joe Ashworth și fiica sa, Jessie, se întorc acasă cu metroul în Ajun de Crăciun. Din cauza unei defecțiuni, toți călătorii sunt nevoiți să coboare din mijlocul de transport, însă o persoană rămâne pe locul ei. Astfel, Jessie descoperă că o femeie în vârstă a fost înjunghiată.

Margaret Krukowski locuia într-o casă din orășelul Mardle, din Northumberland. Încă de când Vera Stanhope ajunge acolo, simte că locuitorii ascund ceva. Fiecare are câte un secret. Și Margaret avea secrete. Oare care ar fi acelea? Sunt suficient de puternice pentru a fi ucisă? Câteva zile mai târziu, o altă femeie este ucisă. Margaret o ajuta. Însă oare există o legătură mai profundă între ele?

Secretele din strada Portului este o carte care mă face să caut mai multe din seria asta. Nu de alta, dar acțiunea e concisă, fără detalii inutile. Indiciile sunt subtile, dar la final rămâi un pic surprins, întrucât nu prea nimerești cine e vinovat.

O comunitate mică are întotdeauna secretele ei. Mai ales când și locuitorii sunt acolo de mult timp. Toată lumea se cunoaște și toți știu cine e fost X sau Y. Așa că e greu să pătrunzi în mijlocul lor. Involuntar, aceștia se apără. Tocmai aici bate această carte. Asta încearcă Vera să destrame. Dar va reuși? Cine citește cartea, să îmi spună dacă i-a plăcut!

7 Replies to “Recenzie – Secretele din strada Portului