Ziua bună, oameni faini! Cartea de azi, Spioni în arșiță, e exact genul pe care nu mă așteptam niciodată să-l văd la George Arion – e o poveste de spionaj împletită cu dragoste. Personajele lui nu sunt de obicei cele mai emotive și sensibile, astfel că aici chiar a fost o surpriză. Peisajul din Sharm El Sheik din Egipt, nesfârșitul deșert, vremea amețitor de caldă și afaceri ciudate, toate contribuie la câteva pagini de o frumusețe răpitoare, mai departe de acțiunea în sine.

Claudiu și Ella sunt două vechi cunoștințe din copilărie, doi prieteni care s-au iubit enorm. Copii fiind, în momentul în care Ella pleacă, Claudiu rămâne în urmă întrebându-se de ce a fost părăsit. E adevărat, deciziile nu pot fi luate de ei, având o vârstă prea fragedă. Amândoi ajung spioni, oameni care organizează afaceri ciudate și scapă de persoane incomode. Așa cum trebuie să facă și Claudiu…

Tu ai putea să ucizi prima dragoste pentru că datoria ți-o cere?

Claudiu nu lasă niciodată martori în urma sa. Însă acum, în misiunea actuală, omul său de legătură e chiar Ella. Cum să o ucidă? De ce? Oare simțul datoriei va prima în fața pasiunilor vechi? Crezi că tu ai putea să treci peste amintiri și pete o poveste de dragoste pentru a face ”ceea ce trebuie”?

Cartea Spioni în arșiță nu e foarte stufoasă, însă este destul de emoționantă, în alt stil față de ce eram obișnuită de la George Arion. Cu totul altceva! Emoția, dragostea, amintirile, toate se împletesc în paginile cărții de la Crime Scene Press. Andrei Mladin și Robert Gal sunt amuzanți și tenace, Claudiu și Ella sunt melancolici. Tocmai de aceea cred că această carte va prinde nu doar la iubitorii genului polițist, ci și al oricărui alt gen. Povestea din spatele poveștii propriu-zise este mult mai frumoasă, completată fiind și de decorul luxuriant.

De ce este atât de greu să te desprinzi de o iubire din trecut? Oare viața știe ce face când te învârte și te pune în fața faptului împlinit? Să fie soarta sau altceva? Sunt foarte multe întrebări pe care mi le-am pus în fața acestei cărți, însă pot spune că m-am bucurat din plin de schimbarea de direcție a lui George Arion!

One Reply to “Recenzie – Spioni în arșiță (George Arion)”