Se pare că Ramona și-a făcut treaba, deci al doilea volum scris de Andrei Ciobanu trebuia să se axeze pe altcineva. Și cine ar fi fost mai potrivit decât el însuși? Pentru că dacă ți se pare că o tot dai în bară, atunci probabil cam așa e. Continuarea best-sellerului Suge-o, Ramona!, care a stârnit destule controverse și a indignat multă populație, dar a și făcut oameni care n-au mai deschis o carte de ani buni s-o citească, e poate la fel de neverosimilă și de amuzantă.

Nu vă așteptați la o carte mai cuminte. Pentru că n-o s-o găsiți. Andrei, după cum v-ați învățat, nu scrie pentru pudici. Ba sincer vorbind, am impresia că e mai scandaloasă decât prima. După despărțirea de Anemona, omul o caută în orice fată. Și bineînțeles, n-o găsește. Dar bomba pică atunci când ea-i cere să se întâlnească pentru o veste mare. Instantaneu m-a dus gândul la o sarcină. După spusele lui, și el gândea la fel. S-a dovedit, însă, că adevărul era un pic mai cred pentru el – Anemona s-a logodit. Asta clar îi pune capac, dar nu o poate respinge. E ca un magnet. Dar totuși, situația nu e prea ok. Deci, Suge-o, Andrei!

Multe, multe scene de sex. Mie mi s-au părut mai multe și mai amănunțit descrise decât în primul volum. Dar și multă introspecție. Adică tipul vorbește cu el destul de mult. Prea mult, după părerea mea, pentru un băiat 😀 Glumesc, desigur. Aș vrea să fie mai mulți tipi așa. La un moment dat, Andrei pare destul de feminin, dar în general, zic eu că suferința are darul ăsta. Totuși, cartea e mega amuzantă, am avut mai multe accese de râs, iar Mr. stătea uimit lângă mine și-mi zicea să-i spun și lui ce se întâmplă, de ce râd așa.

Una peste alta, cartea e super ok, mi-a plăcut. Finalul m-a lăsat în ceață și tare-aș vrea să știu cum stă treaba, până la urmă. Un volum trei o apărea? Cine știe! Doar Andrei. Oricum, ca multe alte cărți din literatura contemporană, clar nu e pentru toată lumea. Am aceleași recomandări ca la primul volum – nu o citi dacă nu ești deschis și nu accepți ceva cuvinte sau acțiuni mai neortodoxe.

Și n-o judeca! Nici cartea, nici personajele! Suge-o, Andrei! este pentru mine o idee mai bună decât primul volum, dar totuși foarte diferită, întrucât acțiunile au loc la maturitate.

6 Replies to “Recenzie – Suge-o, Andrei! (Andrei Ciobanu)

1. non-stop nu merge! dar eu am vazut dincolo de asta in carte si mi-a palcut amuzamentul cu care-s descrise situatiile si autoironia