Cărțile polițiste și autorii nordici sunt viața mea. Totuși, de data asta simt că autorii mei nordici s-au dus în alte emisfere față de ce eram eu obișnuită. Anders Roslund și Borge Hellstrom au scris împreună inițial Trei secunde, iar acum au revenit cu Trei minute, practic a doua parte a seriei, urmând să apară și Trei ore, din ce am înțeles. Îmi pare rău că nu am și recenzia primului volum, dar o să înțelegeți din ce vă povestesc pe scurt. Totuși, față de primul volum simt că este o schimbare de stil și direcție.

Ca să fac un rezumat, în primul volum, Piet Hoffman, agent ultrasecret al poliției suedeze, trebuie să se infiltreze într-o închisoare de maximă securitate. El este însărcinat să desfășoare ițele unor tranzacții cu droguri, însă totul se termină cu moartea unui agent de poliție, ceea ce duce la alte complicații.

Al doilea volum – axat mai mult pe partea cu droguri

În Trei minute, Piet Hoffman, sub nume de cod Paula, este în Columbia, în mijlocul celor mai importante carteluri de droguri. Dar SUA îl trece pe lista celor mai căutați oameni, țintele nr 1, tocmai pe el, care este omul lor. De aici o adevărată aventură pentru a-l scăpa pe acest agent extraordinar.

Cartea mi s-a părut foarte, dar foarte grea. Nu știu de ce, că doar am mai citit genul acesta, însă nu mi-a plăcut neam treaba cu cartelurile, cu drogurile și toate cele. Mi s-au părut prea multe detalii, acțiunea prea lentă și greoaie. Probabil pentru cei mai răbdători din fire, cartea este o adevărată relaxare. Însă pentru mine, obișnuită să anchetez vreo crimă, aici nu mi s-a părut a fi pe placul meu. Treaba asta cu drogurile nu e chiar domeniul meu de interes nr 1. Dar în continuare, cred că fanii genului se vor bucura cu siguranță de genul acesta de lectură.

Trei minute, ca și multe alte cărți, o găsiți pe Libris în secțiunea de Literatură Universală. Deja am mai plasat o comandă, din care am și citit una din cărți. Am primit un card cadou de 1 martie, deci am avut de unde sa mai captez câteva titluri. Cine mă cunoaște, știe că lectura este una din pasiunile mele și nu rezist în fața unui asemenea cadou. Voi ce cărți ați mai citit în ultima perioadă?