Dacă îmi spuneați acum ceva timp că o să ajung să citesc cărți pentru copii, în mod cert vă contraziceam! Dar sincer, la ce panică e în ultima vreme, consider că trebuie să ne lăsăm rutina și tabieturile deoparte și să facem cam tot ce ne trece prin cap. Așa că ultima mea comandă de pe TârgulCărții a conținut un personaj nou pentru mine – Emily The Strange. Auzisem de ea, nu știu dacă-s prea mulți care nu au văzut-o pe fetița în rochie neagră cu breton, înconjurată de pisici, dar habar nu aveam care e treaba. Uite că mi-am deslușit misterul! Zile pierdute e chiar primul volum al cărei protagonistă este.

Cine este Emily? Chiar așa, cine e ea, de fapt? Se trezește singură într-un oraș ciudat unde nu știe pe nimeni, plus că nu își amintește nici cine e, nici unde-i sunt părinții. Intră în tot felul de aventuri, descoperă multe lucruri datorită capacității sale de a-și băga nasul peste tot… ce să mai, încearcă să-și facă și viața mai ușoară, și să dezlege misterele care o înconjoară.

E o carte super funny, pe care o găsiți în categoria Literatură pentru copii! Mi-au plăcut foarte mult și ilustrațiile, nu e o carte plictisitoare, mai vezi o pisică, mai vezi un bilețel sau o scrisoare… chiar e ingenioasă! Mi-ar plăcea să citesc și restul volumelor, merităm să ne mai destindem din când în când!

Cum să facă Emily să afle cine e? De ce și-a pierdut memoria???

Nu toți cei din oraș sunt prietenoși, fiecare pare că are ceva de ascuns. Dar cel mai ciudat este atunci când apar presupușii ei părinți. Și… surpriză! Încă o fată la fel ca ea, doar că veselă și extrem de sociabilă. Da… total opusul lui Emily!

Pisicile – viața mea!
Emily The Strange nu e chiar atât de strange pe cât pare, ci doar un pic mai retrasă. Sau cel puțin, așa vrea să pară. De fapt, e o tipă cu imaginație bogată și un IQ destul de mare. Cartea chiar e faină nu doar pentru cei mici, ci și pentru cei mari. Limbajul e simplu, relatarea la persoana 1, e chiar ușor de citit, dar fără a te plictisi! Cred că vreau să o cunosc și mai bine pe Emily! Voi ce spuneți, nu-i așa că pare o tipă pe cinste?

One Reply to “Recenzie – Zilele pierdute. Emily The Strange”