Pagini de zi si noapte Un blog ”cu de toate”

Pentru colaborări și alte informații

Find us on Google Plus

lenjerii de pat

2017 Reading Challenge

Gabytzarock has read 1 book toward her goal of 110 books.
    hide

Comentarii recente

Arhive

Revistele lunii iulie – Avantaje

Neața bună, oameni dragi! V-am promis că revin cu altă revistă din luna iulie, respectiv Avantaje. Mi-a sărit în ochi pentru că a avut un cadou destul de ok din punctul meu de vedere, și util pentru vremea asta. Și parcă a mers o lectură relaxantă luni, când a plouat.

Revista are un produs solar, iar eu am găsit varianta cu spray after sun de la Gerovital. În interior mai avem și o mostră de gel intim Gynella, pe care am găsit-o și-n Unica, dar și o mostră de balsam de rufe Silan. Prețul e de 12,99 lei, deci zic că e ok și merită.

Ca și articole, pot spune că în Avantaje am găsit chestii mult mai interesante și mai complexe decât în alte reviste. Nu e strict de beauty, deci e pe placul mai multor persoane. Mie, de exemplu, mi-a plăcut articolul despre Marcela O Connor, care a salvat mulți copii din Închisoarea îngerilor, un spital de neuropsihiatrie din Siret, despre care n-am știut, dar care mi-a stârnit curiozitatea și am început să caut mai multe detalii.

Articolul cu ce-și doresc femeile a fost foarte amplu și a acoperit mai multe puncte cheie – dieta, hidratarea, bronzul, celulita, cam tot ce trebuia și ce ne preocupă pe noi vara.

Vara asta se poartă nuanțele metalice! Și asta e bine, pentru că scot în evidență bronzul! Și ne stă bine cu un auriu pe pleoape!

Și articolul despre motivarea sportivă e ok, chiar îmi aduc aminte de mine acum 2 luni, când m-am dus prima dată la sală. Mi-era foarte urât, dar încet-încet, chiar m-am obișnuit și mă gândesc cum am stat eu până acum fără să fac asta.

Foarte fain și articolul despre doctorul Octav Ginghină, mereu mi-am dorit să fac medicina, dar dacă n-a fost să fie, asta e!

16 pași pentru o stare de bine e genul de articol care te binedispune și care chiar îți dă elan și o stare gen ”Hai că va fi bine!” Sunt lucruri ușor de făcut, dar cu efect maxim!

Articolele despre insula lacrimă din Slovenia, Bled, dar și despre apele neștiute din România, chiar mi-au dat o stare de vacanță și un chef nebun de plecare! Abia aștept să văd unde mai mergem anul ăsta și ce locuri mai descoperim!

Revista Avantaje mi se pare mai versatilă, cu subiecte mai diverse, care acoperă o paletă mai largă de preferințe. Totuși, nu voi face un obicei din a o cumpăra lunar. Dar, pe moment, cu cadou, a fost ok! Voi obișnuiți să o cumpărați?

40 thoughts on “Revistele lunii iulie – Avantaje”

1. eu nu mai am timp nici de online prea mult, prefer sa petrec timpul liber cu prietenii, asa ca strecor o revista intre 2 iesiri sau o plaja

1. Sunt fan Avantaje de cativa ani buni! Cu sau fara cadou. E revista-ghid pentru femeile moderne, practice care sunt interesate sa citeasca intr-un singur exemplar atat despre frumusete, moda, viata sanatoasa, dar si despre dezvoltare personala, relatii, etc.

2. M-ar interesa mult articolul despre Slovenia si despre apele nestiute ale Romaniei. Mi-am propus sa vizitez cat de mult pot Romania, inainte de a vizita alta tari.

Sunt atatea locuri frumoase, incarcate de istorie, chiar aici la noi, in Romania; ar fi pacat sa nu le vizitam.
      Cat despre cadourile de la revista, chiar mi se par ok pentru pretul de 12.99.

3. Eu mi-am luat luna trecuta unica si avea acest spray de dupa plaja. Este foarte foarte bun. Eu m-am iteles tare bine cu el si cred ca voi ramane fidela mult timp acestui produs

1. luna trecuta am gasit la unica uleiul cu spf 6 doar… dar e ok si acela. totusi, ma bucur ca am prins si after sun-ul, e chiar misto!