În ultima perioadă alunec din ce în ce mai des în sfera thrillerelor și a poveștilor despre răzbunare sau chestii mai întunecate, așa că atunci când am văzut asemănarea lui Alison Gaylin cu Gillian Flynn, mi s-au aprins beculețele. Îmi place Gillian Flynn la nebunie, are un stil foarte dark, așa că asemănarea cu ea practic m-a convins să îmi doresc cartea Ce a rămas din mine. Cei de la Libmag au fost foarte drăguți și mi-au expediat-o, așa că am avut material de studiu. După ce am citit-o, pot să vă zic că nu, nu seamănă deloc cu Gillian Flynn :)))

Acțiunea cărții este împărțită în 2 planuri temporale, care se relatează concomitent. Altfel nu am înțelege mare lucru. Kelly Lund a fost o adolescentă cuminte până în momentul în care sora sa geamănă, Catherine, se sinucide. Urmează o perioadă destul de intensă în viața acestei fete, în care se împrietenește cu copii populari din liceul pe care-l frecventează și, totodată, bogați. Îi cunoaște pe Bellamy și pe Vee, începe să se drogheze, să bea, să fumeze, ba chiar sunt și arestați pentru folosirea unei arme de foc. Tatăl lui Vee este un celebru regizor de la Hollywood, John McFadden, iar tatăl lui Bellamy este Sterling Marshall, o legendă a filmului.

Ce se întâmplă când te învârți în cercuri înalte…

Poate chiar frecventarea acestui cerc de oameni duce la dorința lui Kelly de a ști mai multe despre viața surorii sale. Descoperirea că aceasta era un fel de ”cârpă” în ochii celorlalți nu este prea plăcută. Într-o noapte, însă, pe 28 iunie 1980, Kelly îl împușcă pe John McFadden cu arma acestuia. Face 25 de ani de închisoare, dar peste 5 ani de la eliberarea sa, povestea se repetă. Și Sterling Marshall este găsit mort în același mod. Kelly redevine suspecta principală, din cauza antecedentelor sale plus a altor legături familiale. Dar oare chiar e vinovată?

Cartea Ce a rămas din mine este destul de interesantă, în ansamblul ei. Totuși, cu greu poate fi asemănată cu Fata dispărută sau Obiecte ascuțite. Kelly Lund este un mister complet și până la final nu mi-am putut da seama ce își dorește, de fapt. Și ei îi aduce doar probleme, dar maturizarea sa este spectaculoasă. Lumea celebrităților de la Hollywood poate fi fatală pentru cineva care nu face parte din această sferă.

Droguri, crime, răzbunare și înțelegeri tacite, toate se regăsesc în cartea Ce a rămas din mine. Banii nu aduc, de cele mai multe ori, fericirea. Răzbunarea e cruntă și nu-și atinge mereu scopul. Tot ce contează e să ai oameni care veghează asupra ta.

26 Replies to “Ce a rămas din mine – recenzie

1. unde e vorba de crime exista tentatie si la mine. Cred ca am mai vazut la cineva cartea, adica tot o recenzie, dar acolo era ceva mai laudata. Sa o iau, sa nu o iau? Mai vad eu, ca oricum pentru moment mai am de citit.

2. Super recenzie! Felicitări! Iar cartea are o copertă minunată și un titlu foarte atractiv, pare interesanta. 😊😍🤗

3. Mi se pare interesanta, o lectura usoara pentru weekend 🙂 spre rusinea mea, in ultimul timp nu mai gasesc atat de mult timp liber pe care sa il aloc lecturii.

4. Anul e pe sfarsite si am observat ca nu sunt in pas cu challenge-ul pe care mi l-am setat pentru citit pentru 2018, asa ca de vreo 2 saptamani m-am cam apucat de recuperat :D. In mod normal nu citesc carti cu fir intunecat, dar am devenit mai maleabila in privinta lecturilor in ultimii vreo 2-3 ani, astfel ca acum nu prea mai refuz nimic din ce credeam inainte ca nu e genul meu. Am descoperit cateva carti frumoase astfel, de aceea sunt deschisa sa descopar multe povesti, fie ele dark sau cu final fericit ♥.

1. eu sunt in ton cu challenge-ul, chiar ma bucur ca anul asta nu mi-am mai setat obiective sf. bine, am si niste carti de 400 + in general, deci nu pot sa setez nici 200 carti/an, asta e clar