Neața bună! Mă consider o norocoasă pe zilele care au mai rămas din concediu. Am terminat și cu pliantele de împărțit, mă gândesc cu groază la ziua de duminică, dar nu pot să sper decât că trece repede. Mâine mă trezesc iar devreme, ca să-mi iau în primire postul de baby-sitter, dar joi și vineri, cel puțin, vreau să dorm serios. Am niște cearcăne…nu le acoperă nimic pe lumea asta. Trebuie odihnă! Neapărat! Dar să vă zic o pățanie de săptămâna trecută, vreau să mă plâng puțin, și pe bună dreptate, veți vedea!
Am avut un voucher de 50 lei la Iuppy pentru cărți și am zis să îmi completez și eu biblioteca cu cărțile Cristinei Nemerovschi, pentru că nu le am pe toate. Așa că am ales ”nymphette_dark99”, pentru că eram chiar curioasă, plus altă carte a unui autor român, ”Aculofobia”, cu povestiri horror. Trec câteva zile, primesc un telefon de la un număr pe care nu-l cunosc. Răspund, domnul se prezintă ca fiind de la Iuppy, anunțându-mă că este o problemă cu comanda mea. Cărțile nu erau în depozit, iar reprezentanții editurii Herg Benet (de unde sunt cărțile ales de mine) nu răspund la telefon. Și-a cerut scuze de o mie de ori, mi-a explicat ce s-a întâmplat, era el mai rușinat de situația creată, deși, într-adevăr, nu era vina lor.
Oameni buni, domni de la Herg Benet și nu numai: dacă vreți să vă vindeți marfa, fiți mai organizați! Ok, înțeleg, lumea mai intră și în concediu. Asta pot să pricep. Toți avem nevoie de o pauză. Dar atunci când și alt magazin depinde de tine, când anumite livrări depind de produsele tale, pentru că tu le comercializezi, lucrul ăsta nu mai e ok deloc! Măcar puteați să anunțați: băi fraților, noi în perioada x-y suntem în concediu, preluăm comenzile după data de… Era foarte ok, dacă domnul de la Iuppy îmi spunea că vor fi disponibile cărțile în două săptămâni (de exemplu, eu așteptam cuminte). Dar așa, să lăsați clienții în pom…cam nasol!
Situația am rezolvat-o destul de ușor (cu pierdere pentru Herg Benet), am anulat comanda inițială și am făcut alta. De la Editura Trei, de data asta, am ales un roman nordic, iar livrarea a fost ireproșabilă, nu știu dacă a durat nici 48 ore. Prompt, serios, nici nu îmi doream mai mult!
Deci, părerea mea, către toată lumea care vinde ceva prin intermediul altcuiva: organizați-vă astfel încât nimeni să nu aibă de pierdut. Pentru că lumea are opțiuni, are de unde alege în ziua de azi. Dacă x nu are pe stoc cartea Y, pe care eu o vreau, voi cumpăra de la z întotdeauna. Și nu prea mă voi întoarce la x, pentru că dacă are o dată probleme… va avea și a doua oară. Am dat un exemplu. Stocurile se reînnoiesc. Dar dacă eu cumpăr din altă parte și sunt tratată ok, greu de crezut că mai schimb locul. Acum, nah, părerile sunt împărțite. Mie încă îmi pare rău pentru acele cărți. Chiar mi le doream! Păcat!
Azi am primit si eu comanda mea de la Iuppy. Prompti, de altfel. Sper sa iti placa aceasta carte. Eu am toata seria dar inca nu am citit ultimele doua volume. Noroc cu vacanta. Sor la lecturat! 🙂
Abia astept s.o citesc, eu mai am cam 3 lipsa, dar le cumpar eu cat de curand
Eu văd problema inițială la Iuppy. Adică, în momentul în care magazin online fiind nu ai produsul în stoc, nu-l lași pe cumpărător să-l adauge, eventual oferindu-i opțiunea de „alertă stoc” pentru momentul în care acestea vor redeveni disponibile. (un exemplu aici: http://prntscr.com/83cj51). Dacă știi că nu ai în stoc și depinzi de furnizor pentru unele produse (cum vedem în multe magazine situația „în stoc furnizor”) atunci te asiguri că furnizorul ți le poate… furniza.
Uneori se intampla faze de genul cu stocul, dar si la Libris m-au sunat, m-au anuntat, m-au intrebat ce fac cu comanda si aia a fost. Se epuizeaza mai repede decat prevad ei, probabil, si iau legatura cu furnizorii de la edituri. Treaba cu “alerta stoc” n.am prea vazut.o la carti, daca nu ma insel
Se intampla si chestii de genul acesta. Am patit si eu cu Librarie Online, nu aveau cartile pe stoc desi erau afisate ca existente. Tu ai avut noroc, te-a anuntat cineva, pe mine nu m-a contactat nimeni, si dupa 2 saptamani am sunat eu, abia atunci si-au cerut scuze ca nu au venit de la Editura, etc. Comoditatea si ignoranta exista.
Urat! Mie nu prea mi se pare normal. In ideea ca eu dau banii si chiar as vrea sa fie totul in regula. Cei de la Libris au fost cei mai corecti pana acum. Ei au sunat mereu, au intrebat… Organizare. Dupa cum ziceam…
Nasoala situație, dar bine ca ai luat altceva. Am avut și eu o comanda pe Libris , dar pe mine m-au sunat și m-au anunțat ca nu sunt pe stoc și vor fi comandate. Le-am primit după vreo săptămână, dar am așteptat cuminte. Bine, era vorba de niște cărți pentru copil care ii vor trebui la școală.
Spor la citit! Sper ca îți place cartea! 🙂
Te pup! :*
Librisul ramane nr. 1 la capitolul carti! Mereu suna, anunta, daca mai vrei cartea, daca esti dispus s-astepti, daca nu mai vrei comanda…eu n-am avut niciodata probleme cu ei, sunt cei mai buni!