Neața bună tuturor! Azi sar peste partea de cosmetice, am decis să fie o zi de recenzii. Și asta pentru că v-am pregătit una de film și una de carte. În ultima vreme am sărit peste serialele mele, n-am mai apucat să văd nici cine știe ce filme, am citit, în schimb, și sper ca azi să văd măcar un episod din Jurnalele Vampirilor. Dar să vă zic mai bine despre ultimul film pe care l-am văzut, din două bucăți, bineînțeles. Am adormit acum 3 seri pe la jumate, dar am reușit să-l termin aseară. E vorba de Nerve, un film apărut anul ăsta, la care am văzut trailer prin vară și am tot așteptat să apară. Cred că e un film pentru toată lumea, mai puțin pentru copiii sub 12 ani, că deh, nu de nuditate, ci un pic de violență.

nerve

Vee este o adolescentă normală, destul de timidă. Ea nu-și asumă riscuri, e genul care la jocul ”Adevăr sau provocare” alege întotdeauna adevărul. De data asta însă, împinsă practic de la spate de prietena sa, Sydney, care joacă un joc numit Nerve, decide să facă o schimbare. Mecanismul e următorul – cei care privesc îți dau noi provocări, pe care trebuie să le îndeplinești într-un timp limită. Dacă reușești să le faci, iei o sumă de bani. Prima provocare a lui Vee e de a săruta un necunoscut. Aceste joc preia toate informațiile disponibile pe internet despre o anume persoană și potrivește atât provocările, cât și intersectarea cu alți membri.

Tocmai așa Vee îl întâlnește pe Ian. El este necunoscutul pe care ea-l sărută, apoi descoperă că și el joacă Nerve. Iar privitorii se îndrăgostesc de ei ca pereche, așa că provocările lor sunt comune. Astfel ajung să fugă dezbrăcați dintr-un magazin de fițe sau să meargă cu motocicleta cu ochii închiși. Tommy, un prieten al lui Vee, descoperă că Ian a mai jucat acest joc și treaba i se pare cam ciudată. Ei doi reușesc să ajungă în finală, dar aici intervine o problemă mai mare. Ce vor alege și cum vor scăpa din acest joc?

Filmul mi s-a părut uau din trailer, dar când l-am văzut, m-am îndrăgostit. Dave Franco, tipul care-l joacă pe Ian, nu mai zic… e criminal! Ce privire, ce zâmbet 😀 El a jucat și în Now you see me, dar clar nu l-am observat ca acum. Pe Emma Roberts o știam din American Horror Story, a avut un rol de ”fată rea”, să zic așa. Oricum, filmul e demențial, mi-a plăcut enorm! Chiar și relația dintre cei doi e faină, imprevizibilă, surprinzătoare. Da, recomand Nerve tuturor!

Voi ce spuneți? Pare Nerve un film pe care l-ați viziona? Sau deja l-ați văzut? Ce impresie v-a făcut?

14 Replies to “Recenzie de film – Nerve (2016)