Ziua bună tuturor! Mai am să vă prezint câteva cărți de la editura Crime Scene Press, știți că aici apar cele mai noi volume în ceea ce privește genul polițist, thriller sau mistery. Am rămas un pic datoare cu ele, dat fiind faptul că le-am terminat de ceva timp. Dar sunt sigură că apreciați o carte bună în orice moment! Sfârșitul Anului Nou m-a intrigat fix pentru că era în decembrie când a ajuns cartea și mă gândeam că e o potrivire cu perioada. Ăsta a fost primul motiv pentru care mi-am dorit-o. Mai presus de atât, subiectul mi s-a părut interesant. Și am zis că sigur va fi ieși ceva din acele pagini. Însă indiciile erau destul de puține. Însă nu mă prea așteptam la acea desfășurare de evenimente. Să vă zic și de ce.

Ebba și Marlon sunt doi adolescenți ce s-au cunoscut de puțin timp, însă fiorii iubirii îi acaparează, fiind de nedespărțit. Așa că hotărăsc ca seara de Anul Nou să fie cea în care să le facă cunoștință părinților lor. Părinții Ebbei sunt un pic îngrijorați că relația evoluează un pic prea repede, însă de dragul fiicei lor, acceptă. Doar că în momentul în care Marlon împreună cu părinții săi ajung, au parte de o supriză. De fapt, părinții se cunosc între ei, iar amintirile nu sunt din cele mai plăcute.

Ca să nu dau spoilere, vă spun că părinții Ebbei s-au chinuit să conceapă, apelând la mai multe tehnici, până când au găsit un medic ”miraculos”. Da, ați ghicit, tatăl lui Marlon. Noaptea de Anul Nou se anunță a fi foarte lungă, sunt prea multe ore în care cei patru adulți trebuie să se prefacă cum că s-ar agrea reciproc. Adolescenții pleacă la o petrecere, însă nici ei nu sunt privați de probleme.

Sfârșitul Anului Nou este  o carte psihologică ce dezvăluie traume adânci. Constituie mai mult decât o poveste de familie, este o dramă a celor implicați, sunt amintiri și trăiri care nu ar fi trebuit să aibă loc. Mai mult de atât, nu există regrete, păreri de rău, oamenii pot fi megalomani, aroganți, se pot lua la întrecere cu Dumnezeu, însă e imposibil ca durerile provocate să nu îi prindă din urmă. Recomand cartea celor pasionați de povești cutremurătoare!

4 Replies to “Recenzie – Sfârșitul Anului Nou