Ziua bună, oameni dragi! Weekendul a trecut suspect de repede, așa că zic să ne revenim urgent și să ne intrăm în rol. Ziua de luni e cea mai grea, dar trag nădejde că trece repede. Și bine! Așa că am zis să vorbim azi despre una din cărțile citite în ultima perioadă, care a părut inițial extrem de interesantă, urmând ca misterul să se mai împrăștie și să nu mai fie atât de wow pe parcurs. E vina mea, poate, am cerut prea mult de la ea. E vorba despre Dragul de Jim, un thriller ce inițial intră în zona de SF. Adică eu așa îl văd. Nu am auzit până acum de autor, Christian Mork, dar nici nu știu la ce să îl raportez, poate nu toate cărțile sunt așa.

Două surori și mătușa lor sunt găsite moarte în casa celei din urmă. Întâmplarea zguduie orașul, care are și el secretele lui, știe de unde s-a pornit, dar nu a făcut nimic. Un băiat angajat la poștă găsește jurnalul uneia din surori, al Fionei, în care povestește cum s-a ajuns la acele morți și cine se face vinovat.

Totul pleacă de la un bărbat, a cărui alură supranaturală le atrage atât pe Fiona, cât și pe mătușa ei. Să nu mai vorbim de zeci de alte femei. Jim are darul povestirii, dar de fiecare dată când povestește, o femeie pică victimă. Este un bărbat extrem de periculos, care începe o relație cu mătușa fetelor, Moira, și de aici și complicațiile și geloziile.

Tot orașul înțelege că e ceva în neregulă cu acest om, însă nimeni nu pare să facă ceva în legătură cu asta. Cum s-a ajuns de la dragoste, atracție și femei seduse la crimă… nu e cale foarte lungă. Doar că te zguduie în momentul în care citești jurnalele surorilor, pentru că vezi la ce cazne au fost supuse și depistezi nedreptățile. Emoția există. Și de ce nu are nimeni curaj să se împotrivească? Ce are Jim atât de deosebit încât toate femeile îl venerează?

La început, potretul lui chiar era învăluit într-o alură de mister. Pe parcurs, misterul s-a disipat și a devenit un bărbat obișnuit. Dar dragostea poate duce totul la extrem, iar răzbunarea… chiar dacă e arma prostului, e periculoasă, să știți! Cartea Dragul de Jim o găsiți pe site-ul Libris. Am notat-o cu 3 steluțe, întrucât mi s-a părut un pic trasă de păr și de informații pe parcurs.

18 Replies to “Recenzie – Dragul de Jim

1. Era in lista mea de wishlist, dar citindu-ti recenzia, cred ca o mai aman, am altele mai importante de citit. Tocmai am început Calaretul de arama si m-a prins maxim.