Dacă tot vorbim despre una-alta, propun să mai povestim și despre câte o carte. Că doar am citit ceva în ultima perioadă, în tren nu prea ai ce face, dar și acasă m-am cam plictisit, dat fiind faptul că Mr. a fost schimbul 2. Azi îmi propun să termin povestea Annei, poate joi vă spun despre ce e vorba. Dar azi avem altă carte în plan, și anume ”Iubitul virtual”, o carte ușurică, subțirică, micuță din toate punctele de vedere.

IMG_20160118_202131Mi-era dor de o asemenea carte, sincer, de genul ăsta, mai exact, de chic-lit. Am cam terminat cărțile autorilor nordici și voiam altceva, să mă relaxez, o carte despre prietenie și dragoste. Și ”Iubitul virtual” cam asta e. Trei prietene, Isabelle, Lane și Vivi se pregătesc de absolvire, dar Izzie se desparte de iubitul ei, pe care-l surprinde cu altă fată. Tragic, nu? Ei bine, se cam întâmplă și în viața reală. Treaba e că tipul se răzgândește și îi face iar curte lui Isabelle, dar Lena și Vivi nu îl înghit deloc. Așa că ele pun la cale ceva inedit: creează un tip virtual, ”Brandon”, care să o vrăjească pe Izzie, dar treaba se complică. Cele două prietene trebuie să găsească o soluție, pentru că Izzie ori cedează, ori trebuie ca ”Brandon” să o invite la bal și să o cucerească. Ele găsesc până la urmă un tip dispus să joace acest rol, însă totul ia altă turnură. Urmează întâmplări funny, există și puțină dramă, și cam tot ce vrei de la o carte pentru adolescenți.

Eu i-am dat acestei cărți doar două stele pe Goodreads pentru că, să fim serioși, genul nu e prea complicat, iar cartea rămâne una simplă, orice ar fi. E ok pentru destindere, nu zic nu, dar nu te pune la gândit deloc și nici nu e surprinzătoare. Deci pentru fanii genului sau pentru cine simte nevoia, din când în când e ok așa ceva. Spor la lecturat!

2 Replies to “Recenzie – Iubitul virtual (Kate Brian)

1. eu am un obiectiv de 70 carti anul asta. anul trecut am avut 100, dar am facut doar 90 sau ceva de genul…am zis sa mai scad. totusi, in ultima vreme chiar am citit destul de mult!