Dacă mă urmăriți de ceva timp, știți că apreciez foarte mult autorii români contemporani. Mai ales cei care știu să scrie și lasă în urmă cărți bune. Tocmai de aceea sunt încântată de fiecare nouă apariție, mai ales de cele ale editurii Story Craft Publishing. Absolut fiecare carte pe care am citit-o din portofoliul lor, mi-a plăcut! Fără excepție. Și am găsit la ei și drame, și romane istorice, și distopice, precum și comedii foarte bune. În schimb, nu aveau niciun roman cu tentă erotică, ceva de dragoste. Iar așteptarea a luat sfârșit o dată cu Atingeri de vanilie, un roman semnat de Daniela Dumitru. Pentru că acțiunea e plasată la București, dar cu excursii la Pitești, îmi place să cred că poate Daniela e de-acolo, din orașul meu natal. Oricum ar fi, pare că e o femeie ce știe ce vrea de la viață, un adevărat mentor.

Poate că Atingeri de vanilie e o carte un pic clișeistică, îmi pare cunoscută ideea în care angajata se îndrăgostește de șeful ei. Totuși, să fim sinceri, uneori mai avem nevoie și de clișee în viață, pentru că dacă am fi toți filosofi, nu știu unde am ajunge. Ela este o tipă cu mai mai multe probleme în familie, cu un trecut destul de urât, angajată într-o corporație. La un moment dat, în calea ei apare noul director, Max, un neamț destul de arogant la prima vedere. Însă între cei doi ia naștere o relație destul de previzibilă. Dragoste, sex, dar și multă durere. E complicat să ai o relație cu un bărbat însurat, care îți e și șef. E complicat să îl ai pentru tine complet.

Relația dintre cei doi e greșită sau nu?

Din punctul meu de vedere, și da, și nu. Cei doi consimt relația, astfel că nu e nimic greșit aici. Însă nu își dau seama, probabil, de implicațiile pe care le va avea. Și asta pentru că, inevitabil, femeia se îndrăgostește mai mereu. Așa că Ela ajunge să își dorească mai mult, însă Max nu i-a promis acest lucru. Totuși, nu înțeleg de ce femeia trebuie să se roage, să vrea mai mult, să nu fie mulțumită cu statutul de ”prieteni cu beneficii”. Nu îmi place că femeia e din nou privită ca o victimă. În schimb, povestea lor e frumoasă, trecând peste momentele dureroase.

Atingeri de vanilie este o carte romance cu tente erotice, pentru că, după cum spune autoarea, ”toate poveștile trebuie să se termine cu bine și asta se potrivește cel mai bine firii ei optimiste”. Și așa e. Uneori avem foarte mare nevoie de finaluri fericite.

Cartea o găsiți pe site-ul editurii Story Craft Publishing și sper să vedem încă o noutate cât mai repede! Pe blog găsiți mai multe recenzii ale cărților de la această editură, click aici. Vouă vă place acest gen, citiți cărți cu tentă erotică?

12 Replies to “Recenzie – Atingeri de vanilie

1. Multumesc frumos pentru recenzie !
    Foarte interesanta este aceasta carte !