Ziua bună, oameni faini! Aseară am fost la film pentru că a fost avanpremiera Fast & Furious 9. Abia așteptam să ajung la cinema, am așteptat mult acest moment, dar și un film bun, care să merite. Așa că atunci când am văzut că apare Fast & Furious, am zis că nu trebuie ratat. Bine, mai am în plan și Mortal Kombat, care mi se pare foarte mișto din trailer și cred că merită și el. F & F a ajuns deja la al 9lea film, ceea ce e destul de impresionant, ținând cont că seriile au de obicei cam 3 părți, iar la a 3a deja a dezastru. De data asta, însă, nu e așa. Nu știu cum fac oamenii ăștia, dar se reinventează și vin mereu cu ceva nou, legându-se în același timp și de filmele anterioare.

În teorie, premiera e azi la Cinema CIty, deci puteți merge să-l vedeți. Aveți varianta 2D, 3D sau 4DX 3D. Recomand din plin 4DX, e o experiență super! Dacă cinema-ul vostru are așa ceva, nu ratați. E un film de acțiune, un film cu efecte, SF oleacă, da, dar ideea e super mișto și e plin de adrenalină. Pe care o simțiți din plin la 4DX, te zgâlțâie din toate încheieturile. Nu e recomandat persoanelor cu probleme ortopedice, cu epilepsie sau alte boli grave.

Partea a 9a – povestea lui Dom

Partea a 9a din saga Fast & Furious vine cu povestea lui Dom și cu un nou personaj. Sincer, mă bucur că l-au scos pe Jason Statham, nu îmi plăcea deloc de el. ÎN schimb, acum bagă un aparent personaj negativ – fratele lui Dom, Jakob, în persoana lui John Cena. Am avut o surpriză deosebit de plăcută, îmi plăcea de Cena încă de acum vreo 14 ani, când mă uitam la wrestling.

Povestea în sine e ok, destul de lacrimogenă, vedem cum a murit tatăl fraților Toretto. Acțiunea e un pic trasă de păr, am constatat că e mai sigur să nu porți centură și că dacă legi o funie de la un capăt de pod pe roata de la mașină treci lejer de pe un munte pe celălalt. Să nu mai zic că ajungi în spațiu cu o mașină cu rachetă atașată. Da, unele chestii sunt fix SF, dar ideea în sine mi-a plăcut, iar actorii sunt foarte mișto, ca de obicei. Sunt și ceva surprize în film, și comeback-uri.

Foarte mișto filmul, recomand din plin, și nu doar iubitorilor și pasionaților Fast & Furious. Filmul e ok și pentru iubitorii de mașini, învățați niște scheme noi, dar și pentru cine iubește adrenalina. Voi ați fost la cinema de când s-a redeschis? La ce film?

8 Replies to “Recenzie de film – Fast & Furious 9 (2021)

1. În mod normal, îți citesc toate articolele. Pron acesta am dat swipe up pentru ca diseara voi merge si eu la film. Revin cu un comentariu pertinent dupa ora 23 :)))