Ultimele noutăți de la Crime Scene Press mi s-au părut fascinante, așa că nu aș fi putut să nu le împărtășesc cu voi! Sunt pur și simplu încântată că avem o asemenea editură în țară, care să se ocupe doar cu genurile mele preferate – polițist, mistery și thriller. Consider că au titluri potrivite pentru toți iubitorii de astfel de literatură și e imposibil să nu găsiți ceva bun. De exemplu, dacă vă plac cărțile și cu un strop de amuzament, mergeți pe Richard Osman, cele două volume sunt delicioase. Dacă vă place literatura nordic noir, cu tente horror, încercați o carte de-a lui Ragnar Jonasson. Pentru fiecare preferință există o carte! Astăzi vorbim despre debutului lui Klas Ekman, și anume Oameni capabili.

Johan și Anna sunt amanți de ceva timp și fiecare din ei își dorește altceva de la legătura lor. Dacă Johan se desparte de soția sa și este foarte fericit să îi împărtășească acest lucru Annei când se întâlnesc la hotel, partenera sa simte exact opusul. Din cauza unor probleme ale băiatului ei, ea decide să pună capăt acestei relații și să se concentreze asupra familiei. Cei doi au o discuție în contradictoriu și pleacă indispuși de la hotel. Pe drum, însă, accidentează mortal o femeie. Încearcă să ascundă cadavrul, dar atunci când soarta e împotriva ta, cum ai putea să îi ții piept?

Femeia nu avea pe nimeni, iar ancheta poliției nu duce nicăieri. Însă Anna face greșeala să se întoarcă la locul faptei pentru a-și căuta verigheta. Aici se întâlnește cu un bărbat care ulterior descoperă cadavrul și bănuiește o legătură. Cei doi amanți sunt în pericol în acest moment. Dacă se află, nu numai că viața lor este distrusă pe plan familial, însă vor merge și la închisoare. Ce e de făcut pentru a evita?

Personaje puternice, acțiune ușor neverosimilă

Dacă inițial Anna îmi părea cea slabă, iar Johan cel hotărât, ulterior se cam schimbă rolurile. Însă acțiunile lor sunt foarte ciudate. Mersul lucrurilor în Oameni capabili e ușor neverosimil, la fel și ancheta poliției. Îmi vine greu să cred că oamenii legii lasă baltă astfel de cazuri și nici nu iau în serios potențialii martori, astfel că aceștia iau ancheta pe cont propriu. Justițiari de genul sunt cam peste tot, însă de obicei, îmi place să cred că anchetatorii urmează orice pistă. Nu e o carte proastă, însă i-aș da 3 din 5 stele.

Cartea Oameni capabili o găsiți la Crime Scene Press în secțiunea Noutăți. Aștept cu mare interes și următoarele titluri, sunt convinsă că voi găsi ceva la fel de palpitant! Cum vi se pare subiectul cărții?

One Reply to “Recenzie – Oameni capabili (Klas Ekman)”