Ce mult mă bucur că reușesc să scriu despre una din cărțile citite zilele astea! Am sărit de recenzia pentru cartea săptămânii de joi, din lipsă de timp, dar zilele astea o să vă pun la curent cu ultimele achiziții. Cel puțin pe tren am reușit să dau gata două cărți, deci sunt în grafic! Azi vă povestesc despre romanul ”Vocile”, care-l are în prim plan pe detectivul Erlendur. Este a treia carte din seria aceasta și am reușit să le citesc și pe primele două.

376039În apropierea Crăciunului, paznicul unui prestigios hotel din Islanda este găsit mort în condiții suspecte și într-o poziție compromițătoare: cu pantalonii în vine și cu un prezervativ pus. Situația în sine conduce la ideea că suspectul ar putea fi o femeie, dar detectivul Erlendur este chemat pentru a ancheta în profunzime.

Lucrurile se complică, pentru că toți angajații hotelului declară că nu l-au cunoscut foarte bine pe paznic, deși aceste lucruri se dovedesc ulterior false. Suspectul principal devine un anume Henry, după ce Erlendur află că victima a fost în copilărie un soi de copil-minune, cu o voce dumnezeiască. El a făcut parte dintr-un cor de băieți, a scos un disc, care la momentul actual valorează o mulțime de bani. Detectivul este de părere că mobilul crimei ar putea fi banii, dar ceva nu se leagă. Ies la iveală toate dedesubturile hotelului, secretele fiecărui personaj, iar lucrurile se descurcă exact când te aștepți mai puțin.

Romanul este alert, îmi place că autorul nu se pierde în amănunte inutile, deci numărul de paginii (300 și ceva) este optim, aș putea spune. Îl găsiți în această librărie online și vi-l recomand cu drag, ca fiecare roman al unui autor nordic. În zilele ce urmează vă voi povesti și despre alte cărți, acum am timp berechet să citesc. Ah, să nu uit, o să ă arăt și cu ce captură am venit de la București 😀 Zi faină să aveți și un început de săptămână liniștit!